הגיל השלישי מוכן לG5

סדנאות עולם הדיגיטל לגיל השלישי למועדון הגמלאים רון – לי

בשבוע שעבר התקיים המפגש האחרון של סדנא דיגיטלית לחברות וחברי מועדון הגמלאים רון-לי, . בסדנה אשר כללה 12 מפגשים בזום בשתי קבוצות, למדו המשתתפות/ים על תפעול הזום, קניות אונליין, פייסבוק, עיצוב גרפי, אפליקציית טלגרם, אפליקציית סינגל והפקת סרטון לטיק טוק. הסדנא התקיימה כתרומה לקהילה בחסות בנק לאומי ועמותת מחשבה טובה


הסדנה התקיימה בהנחיית נעה קריב תושבת העיר, והשתתפו בה סה"כ כ- 50 חברות וחברי מועדון הגמלאים. לאור הצלחת הסדנה הראשונה, החלה השבוע ההרשמה לסדנה נוספת שתהיה פתוחה ללא עלות לתושבות ותושבי העיר הוותיקים כולם. הסדנה בהדרכתה של נעה קריב, תתקיים בימי שני בשעה 11:00, ותכלול 4 מפגשים (החל מ- 15.2) בהם ילמדו: זום למאסטרים, קנייה חכמה בסופר ותמונות בענן – Google Photos.
הרשמה באתר החברה לקידום החינוך והתרבות הוד השרון. [קישור ישיר להרשמה] מספר המקומות מוגבל, ההרשמה תיסגר בימים הקרובים.


נאור שירי, יו"ר החברה לקידום החינוך והתרבות הוד השרון: "בשנה האחרונה הטלפון החכם והמחשב הפכו בעבור רבים מהוותיקות והוותיקים לאמצעי הקשר המרכזי שלהן/ם עם המשפחה, מציאות שהדגישה את החשיבות שברכישת מיומנויות הדיגיטל גם בעבור בני הגיל השלישי. מדובר ביוזמה מבורכת של תושבות העיר נעה קריב ועו"ד קרן הרפז רז, אליה נרתמנו אנו, יחד עם מועדון רון-לי ונותני החסות. יוזמה שמהווה הזדמנות לוותיקות וותיקי הוד השרון, שעדיין לא חשים בנוח בעולם הדיגיטלי, להתגבר על החששות ולזכות בכלים חשובים ולא רק בתקופת הקורונה".
אורנית בן ישר, מנכ"לית עמותת מחשבה טובה: "ההתגייסות של נעה קריב לפעילות ההדרכה היא מתנה גדולה ואנו שמחים לראות את הפירות של השותפות מגיעים לעוד ועוד אזרחים וותיקים ברחבי הארץ, היום ברור לכולם, כי טכנולוגיה היא לא פריבילגיה אלא זכות בסיסית לכולם".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן