דחיקת תוצאות ניהול מוניטין במחיר סביר

שירות דחיקת תוצאות ניהול מוניטין במחיר סביר כולל הסתרת והסרת תוכן שלילי, ביקורות ותמונות בגוגל. חברת קידום אתרים שמתמחה ביצירת מוניטין מקוון חיובי מציעה שירותים ממוקדי תוצאות. השירות יעיל ופחות יקר מרוב חברות ניהול המוניטין התאגידי שיש להן הרבה תקורות והן גובות עמלות חודשיות בסכומים של חמש ספרות עם חוזים ארוכי טווח

אם אין פרסומים שליליים רבים שהתפרסמו אודותיכם, שירות מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל דחיקת תוצאות ניהול מוניטין עשוי לעלות בסביבות 2,000 ₪ לחודש, למשל חצי שנה. השירות מאפשר לכם לקחת את השליטה על המוניטין שלכם באינטרנט וליהנות משירות לקוחות מהשורה הראשונה. בקשו עוד היום ייעוץ והצעת מחיר והשוו את התעריפים!

העלמת קישורים שליליים בגוגל

לקוחות, ספקים מעסיקים, ואפילו דייטים ראשונים, משתמשים היום בגוגל כדי לברר פרטים לפני שהם בוחרים לקנות, לבצע עסקים, לשכור שירותים או לצאת לדייט. מכיוון שהאינטרנט מהווה שיא קבוע של כל מה שפורסם אינטרנט, לתוכן שלילי על אנשים או על עסקים יכולה להיות השפעה עצומה על היכולת למצוא עבודה, לבצע עסקאות או לרכוש את אמון הלקוחות.

מטרת שירות דחיקת תוצאות ניהול מוניטין, שנקרא גם דחיפת קישורים שליליים, היא כפולה: לדחוף כלפי מטה את התוכן השלילי מהעמוד הראשון בגוגל; ולהשיב לכם את השליטה על המוניטין שלכם, על שם העסק שלכם או על המותג שלכם.

רוב התכנים שמתפרסמים באינטרנט לעולם לא יוסרו, מה שאומר שדחיפת התוכן השלילי היא האפשרות היחידה שלכם לנקות את מה שאנשים יכולים למצוא עליכם.

אסטרטגיית דחיקת תוצאות ניהול מוניטין עם חברת בסט לינקס

דחיקת תוצאות ניהול מוניטין הוא תהליך מורכב שמתמקד בתוכן וקידום תוכן. רוב האנשים מעוניינים לנקות את תוצאות החיפוש השליליות לגביהם מהעמוד הראשון בגוגל, עבור מילות מפתח או ביטויי מפתח מסוימים. המטרה היא לתת לכם שליטה על התוכן שאנשים רואים כשהם מחפשים אתכם בגוגל.

כל מקרה שונה, אבל הנה סקירה כללית של שיטות נפוצות בהן חברת קידום אתרים משתמשת כדי לדחוף תוכן שלילי בגוגל:

מיקום תוכן של best links

מאמרים חיוביים אודות אנשים פרטיים או על מחברות באתרים מובילים. מאמרים אלה יקרים, אבל יש להם סיכוי טוב לדירוג אורגני בשל סמכותם.

תכנים ברשתות חברתיות

פלטפורמות בהן ניתן לפרסם ולשתף תוכן, כמו למשל בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין או באינסטגרם. חברת קידום אתרים משתמשת במגוון כלים ופלטפורמות לשם דחיקת תוצאות ניהול מוניטין.

שיפור התוכן הקיים

במקרים מסוימים, שיפור תוכן מכוון לקידום אתרים באמצעות שינוי כותרות ויצירת תכנים רלוונטיים מסייע לדירוג התוכן הקיים במיקומים טובים יותר. מומחי תוכן מסייעים לכם לבצע התאמות אלה על מנת לסייע בהאצת מסע הפרסום שלכם.

מדריכים עסקיים באינטרנט

מבחינת חברות ובעלי עסקים, אתרים מובילים מדורגים היטב בשמות מותגים. נציגי חברת קידום אתרים בודקים את הרישומים שלכם ומבצעים התאמות לפי הצורך לשיפור הדירוג שלהם.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן