דואני נכנס למגרש

חודשיים לבחירות, חבר המועצה נדב דואני הכריז על מועמדותו לראשות עיריית הוד השרון דואני: "העיר הזו היא משימת חיי"

חודשים ארוכים של התלבטות הסתיימו אתמול עם הכרזתו של חבר המועצה נדב דואני על התמודדות לראשות עיריית הוד השרון, דואני מחברי המועצה הוותיקים עם 15 שנות חברות במועצה, התמודד בבחירות הקודמות לראשות העיר. בקדנציה הנוכחית כיהן גם בתפקיד יו"ר תאגיד המים מיה.

דואני: " אני גאה ונרגש להודיע על התמודדותי לראשות עיריית הוד השרון. אחרי 15 שנה של עשייה, סביב שולחן מועצת העיר והתנדבות במגוון זירות מוניציפליות, לרבות ראשות דירקטוריון מיה והובלה של ועדות עירוניות ברשותי, הגיעה השעה להחזיר את העיר למקום שבו מגיע לה להיות. הניסיון העשיר שאני מביא איתי הוא קריטי וחשוב בתפקיד הזה, והוא זה שיאפשר לי לשרת את העיר ואת התושבים והתושבות כמו שמגיע לנו באמת."

נדב דואני,  נולד, גדל והתחנך בהוד השרון. נשוי לשרקה ואב לשלוש בנות.  לדואני תואר שני במנהל עסקים ( Executive MBA) עם התמחות בשיווק ומנהיגות ציבורית וכן תואר B.A. בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה עם התמחות בדיפלומטיה, אסטרטגיה ומזרח תיכון – שניהם מאוניברסיטת רייכמן. בנוסף לתפקיד יו"ר  בהתנדבות של תאגיד מיה חברת המים של הוד השרון, דואני משמש כמנכ"ל  ScienceAbroad – ארגון המדענים הישראלים בחו"ל ופועל להשבתם של מדעניות ומדענים ישראלים שעברו להתגורר בחו"ל.

עם הצטרפותו של דואני למרוץ תתעורר אולי מערכת הבחירות הרדומה בעיר. ראש העיר אמיר כוכבי לא החל עדיין את קמפיין הבחירות שלו וקיווה שהעדר מועמדים דומיננטיים יביא אותו לכהונה שניה ללא מאמץ, הצטרפותו של דואני משנה את התמונה.

שני המועמדים הנוספים עורך הדין יעקב בדור וערן פרלמן מתמודדים ללא ניסיון מוניציפאלי כחברי מועצה או בתפקידים ביצועיים במערכת העירונית, וההכרות של תושבי העיר אותם עדיין חלקית.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן