בדרך לכנסת? ברכת קלימשטיין לוי מתמודדת בפריימריז של מפלגת העבודה

התחיה  של מפלגת העבודה החזירה את חברת מועצת העיר לשעבר ברכת קלימשטיין לוי לפוליטיקה.

מחר היא תבקש את אמון המתפקדים ואולי נזכה לחברת כנסת מקומית

 

ברכת קלימשטיין לוי, בדרך לכנסת?
חזרה לבמה הציבורית, תושבת העיר וחברת מועצת העיר לשעבר ברכת קלימשטיין לוי הצטרפה למרוץ על מקום בכנסת הבאה, בפוסט שהעלתה בפייסבוק היא קוראת לתושבי העיר והשרון לתמוך בה. התזזיות של מערכת הבחירות הביאה לכך שמועד הפריימריז חל ביום שני 1.2.2021 ז מתפקדי העבודה באזור השרון? יש לכם הזדמנות להכניס לכנסת נציגה מקומית
"אחרי שנים של מעורבות ופעילות כחברת מועצת עיר וכפעילה במפלגת העבודה, החלטתי להתמודד בפריימריז הבזק שיערכו ביום שני הקרוב ואני צריכה אתכן/ם איתי.
במשך שנים פעלתי כדי לקדם את הערכים שאני מאמינה בהם. כך פעלתי להקמת בית עלמין אזרחי בהוד השרון ותקצוב שוויוני במועצת העיר, וכך פעלתי כצירה בועדת מפלגת בעבודה וכיור משותף
של ועדת הנוער. הבאתי לעולם הציבורי את הערכים שמלווים אותי בעולם הפרטי: שקיפות, מיקוד במטרה, רב משימתיות וקשר מבוסס אמון.
לא פשוט להתמודד בבחירות כאלה. זה יעבור עוד לפני שהתחיל. אז למה אני עושה את זה? כי אני מאמינה שהמעשים שלנו צריכים לשקף את האמונות שלנו.
אני מאמינה שעם בחירתה של מרב מיכאלי לראשות המפלגה נוצרה ההזדמנות להחיותה מחדש, ואני שלא עזבתי אותה גם בקשים שבימיה, רוצה להיות חלק מההתחדשות.
לקחת חלק בבנייה של חוזה חדש בין המפלגה לציבור ולראות את הציבור חוזר למפלגה שהקימה את המדינה.
יש בי אמונה ואת הקרדיט של עשייה לאורך עשרים השנים האחרונות בחיי המשפחה, בעולם העסקים ובמרחב הציבורי.
אני ברכת קלימשטיין לוי ואני מתמודדת בפריימריז של מפלגת העבודה."
 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן