"אני מחכה להתעורר מהסיוט הלא ברור הזה"

אמי זיו, מי שכיהנה כראש לשכתו של ראש העיר הראשון של הוד השרון מר עזרא בנימיני – הלכה לעולמה בפתאומיות בנה אמרי זיו כתב "לא מאמין ולא מצליח לקלוט שאני כותב פוסט כזה. הפחד הכי גדול שלי מאז שאני ילד התגשם"

אמי ז"ל ואמרי זיו צילום פייסבוק אמרי זיו

אמי זיו (67), עובדת עיריית הוד השרון לשעבר, נפטרה בפתאומיות, והותירה אחריה בעל, שלושה ילדים ונכדים. בנה אמרי זיו, שייצג את ישראל באירוויזיון בשנת 2017 מתוך דף הפייסבוק שלו: "לא מאמין ולא מצליח לקלוט שאני כותב פוסט כזה. הפחד הכי גדול שלי מאז שאני ילד התגשם

ביום שישי, בשעה 3:41 לפנות בוקר הלב שלי התנפץ לרסיסים. אמא שלי, המושלמת שלי, כל עולמי – נלקחה ממני לתמיד, בהפתעה חותכת לב וללא שום תקדים, הסבר או הזדמנות להיפרד. אני בהזיה מוחלטת ורק מחכה להתעורר מהסיוט הלא ברור הזה. האישה הכי יפה והכי מדהימה בעולם, העוגן של המשפחה שלנו שאין אחד מהסובבים אותנו ואותה שהיא לא הצליחה לגעת בו באיזושהי דרך. אני אוהב אותך כל כך כל כך לב שלי, אני לא יכול שניה בלעדייך".

אמי זיו, הייתה המורה שלי וסגנית מנהלת של חנה ששון – בזמן שלמדתי בחטיבת הביניים הראשונים בהוד השרון. אני זוכרת אותה כשאישה אצילית וחזקה – כולנו חששנו להפריע בשיעורים שלה (גם אני, שבדרך כלל ברחתי או הפרעתי בשיעורים). 

עברו המון שנים מאז היותי תלמידה, אבל גם היום אני זכרת איך ברחתי מפניה של חנה ששון במסדרונות, וביראת הכבוד שנתנו לאמי שבקשה מכולנו לקום שנכנסה לכיתה. כעיתונאית, יצא לי לראיין ולפגוש את רוב מוריי מספר שנים לאחר תום הלימודים. והצבא. חלקם עברו מדרכה וחלקם שמחו לראות ׳שיצא׳ ממני משהו – כך גם אמי אותה פגשתי במכון עוז שם התאמנה. יהי זכרה ברוך.

אמי זיו, נפטרה במהלך חופשה משפחתית בסוף השבוע האחרון כשהיא בת  בלבד67. 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן