אביגיל קרפל, מנהלת חטיבת "הראשונים" זכתה בפרס "מנהלים פורצי דרך",

אביגיל קרפל, מנהלת חטיבת "הראשונים" זכתה בפרס "מנהלים פורצי דרך", של מחוז מרכז במשרד החינוך והינה מועמדת לפרס המנהלים הארצי.

קרפל המנהלת זו השנה החמישית את חטיבת "הראשונים" בהוד השרון, זכתה בפרס על היוזמה החינוכית "ימי עמי"ת" – ערכים, מיומנויות, ידע, תרבות, שפועלת זו השנה השלישית בכיתות ז' ו-ח' בבית הספר.

"ימי עמי"ת", אותו יזמה קרפל, הינו מודל פדגוגי ללמידה מצמיחה שמתקיים יום אחד בשבוע במהלכו מתנסות.ים התלמידות והתלמידים במיומנויות של למידה עצמאית בדרכי חקר, עמידה מול קהל, עבודת צוות ושיתוף פעולה. הדבר מאפשר לתלמידות ולתלמידים לתת ביטוי לחוזקות האישיות בתחומים שונים, הרחבת אופקים, בחינת המציאות בחשיבה ביקורתית תוך שאילת שאלות והעצמת תחושת השייכות של התלמידים לכיתה ולבית הספר.

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "בצניעות ובמקצועיות רבה מובילה אביגיל את חטיבת "הראשונים" להצלחות ואנו גאים בה על כך. אביגיל יזמה את תוכנית "ימי עמי"ת", שמאפשרת לתלמידות ולתלמידים ללמוד בצורה שונה של מחקר ועבודת צוות, כשהמורות והמורים מנחים, אך מאפשרות.ים להן.ם ללמוד ולחקור בעצמן.ם. התוכנית היא תוצאה של מנהיגות וחשיבה פורצת דרך ואני גאה ושמחה על זכייתה של אביגיל בפרס ומאחלת לה הצלחה רבה בתחרות הארצית".

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "מערכת חינוך טובה מורכבת קודם כל מאנשים טובים ואנחנו גאות וגאים בעבודה של צוותי החינוך כולם כמו גם בפועלה של אביגיל בוודאי בתקופה המאתגרת שעוברת בשנים האחרונות על מערכת החינוך. מדדי ההצטיינות השונים, בעיקר אלו המבוססים על ערכים ויזמות והפרסים בהם זוכים בתי הספר, צוותי החינוך והמערכת כולה, מראים שאנחנו בכיוון הנכון ונמשיך לעשות את המיטב כדי לתת לדור המחר את הכלים הטובים ביותר כבר היום".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן