תלמידים ואנשי צוות במערכת החינוך העירונית התגלו כנשאי קורונה מאומתים

59 תלמידים ואנשי צוות במערכת החינוך העירונית בהוד השרון התגלו בשבוע האחרון כנשאי קורונה מאומתים, 212 תלמידות ותלמידים נמצאים בבידוד

במהלך השבוע האחרון התגלו 59 תלמידות/ים ונשות ואנשי צוות במערכת החינוך העירונית כנשאי קורונה חיוביים. 26 מאומתים בגני ילדים, 20 מאומתים בעל יסודי ו-13 מאומתים במערכת החינוך היסודית. 

סך הכל 212 תלמידות ותלמידים נכנסו לבידוד בעקבות 29 מקרים. חקירה אפידימיולוגית של עיריית הוד השרון מעלה כי במעל ל 75% מהאירועים ההדבקה הראשונית התרחשה בבית התלמיד/ה.

המקרה הנרחב ביותר אירע בגן סגלון בו 23 ילדות/ים ונשות ואנשי צוות התגלו כנשאים מאומתים באירוע שהשפיע גם על בית ספר לפיד ובית ספר נווה נאמן וגם הביא למעבר העיר לצבע צהוב ברמזור. סך הכל כ- 10 גנים נסגרו בשל גילוי נשאים מאומתים. 

ראש העירייה אמיר כוכבי אמר: "הקורונה לא תרפה ממערכת החינוך ואנו צריכים ללמוד לחיות איתה ולעשות את מירב המאמצים להבטיח אי הדבקה ובראשם להשלים ככל הניתן את ההתחסנות העירונית. מכיוון שמדובר בילדים ובני נוער, הרוב המוחלט של המאומתים הינם ללא סימפטומים, אך התוצאה של בידודים ארוכי ומקשים עדיין קיימת. עלינו להמשיך  את השמירה על ההנחיות, על עטיית מסכות, ריחוק חברתי, בדיקות לאיתור תחלואה סמויה וקטיעת שרשראות הדבקה וכמובן גם שכל מי שיכול, שימהר להתחסן, כדי שנוכל לשוב לשגרה בהקדם".

היום התייצבה בבית ספר לפיד ניידת דיגום מיוחדת על פי בקשת העירייה על מנת לתחם את אירוע סגלון, ועשרות משפחות נרשמו לבדיקה.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן