תיכונים מצטיינים הוד השרון מובילה בשרון

שלושת התיכונים בהוד השרון – רמון, מוסינזון והדרים, דורגו ע"י משרד החינוך כבתי הספר המצטיינים בתחום הערכי והלימודי והצוותים יזכו לתגמול משמעותי

משרד החינוך פרסם את רשימת חטיבות עליונות שנבחרו כמצטיינות על פי הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים. לפי משרד החינוך, בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין השאר בזכאות לבגרות, במניעת נשירה, בקליטת תלמידי חינוך מיוחד, ובגיוס לצה"ל, לשירות לאומי ולשירות אזרחי, הוד השרון מובילה את ערי השרון עם 3 תיכונים מצטיינים.

 תיכון ״רמון״ מוביל את הרשימה כשדורג בדרג הראשון, מורי התיכון יזכו לתגמול כספי של כ-8,793 שקלים דרג ראשון מצטיינים. ״תיכון מוסינזון דורג בדרג 2  של המצטיינים במחוז חינוך התיישבותי ותיכון הדרים״ בדרג 2 מצטיינים מחוז מרכז והמורים בתיכונים אלו יזכו בתגמול כספי של כ6,594.94 ₪.

שלושת התיכונים בהוד השרון – רמון, מוסינזון והדרים, דורגו ע"י משרד החינוך כבתי הספר המצטיינים בתחום הערכי והלימודי והצוותים יזכו לתגמול משמעותי הישג אדיר למערכת החינוך בהוד השרון, כאשר כל שלושת התיכונים העיוניים בהוד השרון שנבחנו – רמון, מוסינזון והדרים נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך לשנת הלימודים תשפ"ב ויזכו לתגמול נוסף מהמשרד.

בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין היתר ב: זכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל/שירות לאומי/ שירות אזרחי ועל סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים. תיכון השקמים לא נכלל עדיין במדד בשל הזמן הקצר בו הוא פועל.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "את התגמול האמיתי להשקעה שלנו במערכת החינוך העירונית אנחנו רואים בביקוש לבתי הספר, בהישגים של התלמידות והתלמידים, ביכולתם למצות את הפוטנציאל שלהם ובאקלים הבית ספרי. אני שמח שמשרד החינוך רואה לצד ההשקעה העירונית בגיוון ובקידום הבחירה גם את ההשקעה היומיומית של הנהלות בתי הספר, צוותי החינוך, המורות והמורים הנפלאים של מערכת החינוך בהוד השרון ומתגמל אותם על כך. מדובר בהשקעה יומיומית, סיזיפית לעתים של מאות מורות ומורים שהובילה לכך שהוד השרון זוכה להיות מהמובילות והם ראויים למלוא השבחים והתודות על כך. זאת ההזדמנות גם להודות לאגף החינוך ולעומדת בראשה מיכל אפרתי על קידום תהליכי השינוי".

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "בחירתם של כל שלושת התיכונים בהוד השרון כמצטייני משרד החינוך, מלמדת שההצלחה של מערכת החינוך בהוד השרון, איננה מקרית, אלא תוצאה של עבודה קשה של צוותי החינוך, המנהלים, נשות ואנשי אגף החינוך והעירייה כולה. מערכת חינוך טובה, היא כזו שאין בה טובים יותר ופחות, אלא כזו שמצליחה לייצר מצוינות רוחבית בכל מוסדות החינוך וזה מה שאנו מנסים ומצליחים לעשות בהוד השרון. לאפשר לכל בית ספר את הייחודיות שלו, אך לפעול יחד עם צוותי בתי הספר כדי שהייחודיות לא תבוא על חשבון המצוינות ואני שמחה שאנו עומדים במשימה בהצלחה".

ראש העירייה אמיר כוכבי
הגיע הזמן שהמדינה תגנוז את תוכנית הבניה בתע"ש

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן