תודה הוד השרון!

אחרי החיוכים והתמונה המשפחתית בקלפי נחתה ההכרה המחודשת, באחריות האדירה ובזכות העצומה שהיא תפקיד נבחר הציבור בכלל ותפקיד ראש עיריית הוד השרון בפרט

אמיר כוכבי כהונה שנייה
אמיר כוכבי תודה הוד השרון

״כמה מתוק ומריר הכאב – רק בשבילו אני מוכן להתאהב, בעיניים בורקות בחיוך רעב, אני רוקד את הריקוד המוזר של הלב״ רונה קינן הנפלאה דחיקה לי אתמול בהופעה בבית מקומי לתרבות את התחושות של הימים האחרונים.

את הרגע בו אחרי החיוכים והתמונה המשפחתית בקלפי נחתה ההכרה המחודשת, באחריות האדירה ובזכות העצומה שהיא תפקיד נבחר הציבור בכלל ותפקיד ראש עיריית הוד השרון בפרט.

מחשבות וזכרונות מחמש שנים של תפקיד מהמאתגרים שיש, וגם מהשנים שהובילו אליו. לפני ששחררתי את המעטפה אל הקלפי נשמתי עמוק את הזכרונות והשאלות, את ההצלחות ואת הספקות, דחיתי מעלי את השיח השלילי ובחרתי לראות את כל אלו שבשעות הבוקר המוקדמות כבר חייכו, כתבו ואמרו – אנחנו איתך, ביחד.

ומבחינתי – אני איתם ואיתן, עבור כל תושבות ותושבי הוד השרון. כי זאת המהות עבורי של השליחות הציבורית.

על שולחן העבודה בלשכה תמונתנו של אופיר ליבשטיין חבר וראש מועצת שער הנגב, ולצדה אמרתו ״האור והטוב ינצח!״

אור וטוב. כמה הורגלנו לא לחשוב עליהם כמרכיבים מנצחים או בכלל, בפוליטיקה או בשליחות הציבורית – וכמה לצד התקווה, הם המרכיבים החשובים ביותר לחיים שלנו, גם הפוליטיים.

ביום הבחירות את האור והטוב הביאו נשות ואנשי המטה הכתום ומאות המתנדבות והמתנדבים שלנו שבמציאות הקשה של היום התנדבו לקמפיין קצר וממוקד ועזרו לנו להזכיר שטוב פה ושיש תקווה. תודה על זה.

הביאו גם המתנדבות והמתנדבים של שאר הקמפיינים שבאו מכוונות טובות לעיר.

הביאו אלפי הבוחרות והבוחרים שיצאו לממש זכות וחובה אזרחית ודמוקרטית ובהם אלו שנתנו בנו אמון והגדילו את כוחנו אפילו מלפני חמש שנים.

בסוף היום ראינו שכשעובדים באמת בתוכניות וביעדים ובהגשמת חלומות, התקווה חודרת כל מעטה של שקר.

תודה על זה.

תודה הוד השרון.

תודה על האמון והתקווה.

תודה על האהבה והתמיכה.

תודה לעובדות ועובדי עיריית הוד השרון על חמש שנים של עבודה במציאות מאתגרת ועל העבודה המאומצת לקראת יום הבחירות, במהלכו ואחריו, כדי להבטיח שיתנהל כסדרו.

תודה לחברות והחברים לדרך ובבדרך. ביחד עם השותפה והשותפים לסיעת קצב במועצה היוצאת ולעשייה הציבורית גם במועצה החדשה יעל רן ומוטי המנוסים והמעולים, ועם חברות המועצה החדשות והנפלאות שלנו רלי גבע ויהל בן נר ונאור שימשיך להיאבק עבור כולנו בכנסת – נמשיך לשנות מציאות.

בהצלחה לחברות וחברי המועצה שנבחרו לתפקיד – חדשות וחדשים, ותיקות וותיקים בייצוג הציבור ובקידום העיר – אני בטוח שנצליח לעשות הרבה טוב בחמש שנים הקרובות והדלת לפעילות חיובית למען הציבור פתוחה עבור מי שתרצה וירצה.

בתקווה להחלטות ומהלכים שיביאו לחזרת החטופות והחטופים ולשובם בשלום של כלל חיילות וחייל צה״ל ומערכת הביטחון, כדי ששוב נהיה כאן כולנו.

ביחד, ברור שביחד

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן