שר החינוך יואב קיש: "נשקלת תכנית הבראה לבית הספר תל"י"

פגישת חירום בין הורי תלמידי תל"י שר החינוך יואב קיש וראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי , הובילה לבחינת האפשרות להמשיך את קיומו של בית הספר. יואב קיש: "אבדוק את האפשרות להמשיך את קיומו של בית הספר באמצעות תוכנית הבראה"

שר החינוך יואב קיש

פגישת חירום בהשתתפות שר החינוך יואב קיש וראש העיר אמיר כוכבי התקיימה בבית ספר תל"י . בפגישה נכחו מנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני, ראש העיר אמיר כוכבי, מנהלת המחוז ורדה אופיר ומנהלת אגף חינוך בעיריית הוד השרון מיכל אפרתי. מאות הורים מודאגים מילאו את אולם הספורט ושטחו בפני השר את המחטף לטענתם על סגירת בית הספר, את המחדלים הרבים שהובילו למיעוט בהרשמה ואת צורך של קהילה בחינוך מותאם לה.

בפגישה שארכה מספר שעות, שר החינוך הקשיב לטענות ההורים והביע את נכונותו לבדיקת התכנות של תוכנית הבראה רב שנתית. השר סיכם את מפגש החירום בהבטחה לתשובה סופית בעניין בימים הקרובים.

מהתארגנות ההורים להצלת בית הספר נמסר: "אנו מודים לשר החינוך שטרח להגיע אלינו והקשיב למאות ההורים בסבלנות והכלה. אנו מאמינים כי שר החינוך לא יתעלם מקהילה שלמה שמבקשת לשמור על בית הספר העתיק והייחודי ויאפשר לנו לחנך את ילדנו לערכים של אהבת אדם והארץ".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן