שרת החינוך ביקרה בדרום השרון

שרת החינוך חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון בביקור במועצה האזורית דרום השרון
"בתקופה כזאת של חוסר ודאות חשוב מאוד לפתוח את שנת הלימודים כסדרה"

אושרת גני גונן ראש המועצה "שמחתי על תמיכת השרה בקידום משותף של מהלכים חדשניים, כגון הכרה בבית הספר האזורי ליזמות שהמועצה מקימה במתחם בית ברל"

ראש המועצה האזורית דרום השרון אשרת גני גונן ושרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון
שרת החינוך חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון בביקור במועצה האזורית דרום השרון "בתקופה כזאת של חוסר ודאות חשוב מאוד לפתוח את שנת הלימודים כסדרה" ראש המועצה האזורית דרום השרון אושרת גני גונן אמרה: "אני מודה לשרה על הביקור במועצה שלנו. למרבה הצער, נראה שהקורונה תישאר איתנו עוד תקופה לא קצרה, ומכאן החשיבות במדיניות שהשרה מובילה לפתיחת שנת הלימודים במועד תוך היערכות מותאמת למצב. לא פחות חשוב, מוטל על כולנו להתאים את הלמידה לתקופה ולהוביל ערכים של יזמות וחדשנות בחינוך ילדינו. שמחתי על תמיכת השרה בקידום משותף של מהלכים חדשניים המבוססים על ערכים אלו, כגון הכרה בבית הספר האזורי ליזמות שהמועצה מקימה במתחם בית ברל אשר יפעל במודל דומה לחווה החקלאית בפעילויות חד יומיות עבור כל תלמידנו ממוסדות החינוך השונים במועצה. שרת החינוך חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון אמרה : "התרשמתי מהעשייה החינוכית של המועצה והאתגרים איתם המועצה מתמודדת. בתקופה כזאת של חוסר ודאות חשוב מאוד לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ואני מחזקת את ידיכם בהיערכות ובהכנות. הגענו לכאן היום בכדי לשתף בעשיה של המשרד, ואני יוצאת מכאן עם "שלל רב" ותובנות על עשיה חינוכית מצוינת. נתתם לנו רעיונות חשובים למודלים חינוכיים חדשים שתואמים את רוח המשרד בחדשנות וחינוך טכנולוגי"

במועצה האזורית דרום השרון נערכים לפתיחת שנת הלימודים בצל מגפת הקורונה. הבוקר (יום שלישי 10-8) הגיעו שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון וצוות ממשרדה לסיור והיכרות עם מערכת החינוך במועצה. השרה, שנענתה להזמנתן של ראש המועצה אושרת גני גונן וסגניתה ליטל רהב, שמעה מפי ראש המועצה על ההכנות הנעשות לקראת פתיחת שנת הלימודים במועצה.
השרה שאשא ביטון, נמצאת בימים אלו במרכז השיח הציבורי בשל דרישתה לפתוח את שנת הלימודים כסדרה והתנגדותה לסגר בשל העלייה בתחלואת הקורונה.
ראש המועצה, אושרת גני גונן, ומנהלת אגף החינוך, נני רייזברג סקרו בפני שרת החינוך וצוות משרדה את הסיפור החינוכי הייחודי המתקיים בכל מרחבי החינוך המגוונים של המועצה וכן, את החזון החינוכי הכולל, בין היתר, חוויית למידה רב חושית באמצעות שימוש במרחבי למידה לא קונבנציונאליים , ובמערכות מתקדמות למציאות רבודה.
אושרת גני גונן הציגה בפני השרה את מרכז היזמות והחדשנות שהמועצה מתכננת בימים אלו במתחם בית ברל ואת מטרתה לפתוח אותו כבית ספר על אזורי המוביל יזמות ומהווה אקוסיסטם לחדשנות. כמו כן, הביעה ראש המועצה עניין להצטרף לפיילוט של משרד החינוך ללימודי סייבר מחשבים מהגן ועד יב'. בנוסף, הופנתה תשומת ליבה של השרה לתקצוב מיוחד לסייעות עבור ילדי החינוך המיוחד גם במסגרות הפועלות אחר שעות בית הספר.
בהמשך הביקור נערך מפגש מרגש עם תלמידות ותלמידי המועצה העולים לכיתה א. התלמידים הנרגשים שבעוד שלושה שבועות ישירו "שלום כיתה א' " שוחחו ארוכות עם השרה שאשא ביטון עם ראש המועצה אושרת גני גונן ושיתפו אותן בהתרגשותם הרבה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון עם ליטל רהב סגנית ראש המועצה ובנותיה

ראש המועצה האזורית דרום השרון אושרת גני גונן: "אני מודה לשרה על הביקור במועצה שלנו. למרבה הצער, נראה שהקורונה תישאר איתנו עוד תקופה לא קצרה, ומכאן החשיבות במדיניות שהשרה מובילה לפתיחת שנת הלימודים במועד תוך היערכות מותאמת למצב. לא פחות חשוב, מוטל על כולנו להתאים את הלמידה לתקופה ולהוביל ערכים של יזמות וחדשנות בחינוך ילדינו. שמחתי על תמיכת השרה בקידום משותף של מהלכים חדשניים המבוססים על ערכים אלו, כגון הכרה בבית הספר האזורי ליזמות שהמועצה מקימה במתחם בית ברל אשר יפעל במודל דומה לחווה החקלאית בפעילויות חד יומיות עבור כל תלמידנו ממוסדות החינוך השונים במועצה.

שרת החינוך חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון  : "התרשמתי מהעשייה החינוכית של המועצה והאתגרים איתם המועצה מתמודדת. בתקופה כזאת של חוסר ודאות חשוב מאוד לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ואני מחזקת את ידיכם בהיערכות ובהכנות. הגענו לכאן היום בכדי לשתף בעשיה של המשרד, ואני יוצאת מכאן עם "שלל רב" ותובנות על עשיה חינוכית מצוינת. נתתם לנו רעיונות חשובים למודלים חינוכיים חדשים שתואמים את רוח המשרד בחדשנות וחינוך טכנולוגי"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן