שרון ונועם אביגדורי חוזרות הביתה

שרון ונועם אביגדורי, הם בין המשוחררות מהשבי היום, אחרי ערב מורט עצבים חצו השתיים את הגבול בחזרה לישראל, משבי החמאס לרחוב אסירי ציון בהוד השרון

שרון ונועם אביגדורי
שרון ונועם אביגדורי שבו הביתה משבי החמאס

הוד השרון כולה קיבלה בהתרגשות גדולה היום, שבת 25.11 את הבשורה על שובן של שרון ונועם אביגדורי, שוחררו אחרי 50 יום בשבי.

נעם ושרון הגיעו לסוף שבוע עם משפחתה של שרון בקיבוץ בארי. הן נחטפו לעזה יחד עם עוד שבעה בנות ובני משפחה נוספים, ביניהם ילדים. שרון אביגדורי, מטפלת רגשית במקצועה ונועם שבקרוב ימלאו לה  12 – תלמידה בבית הספר הראשונים וחניכה בתנועת הצופים.

תושבי העיר שהמתינו לשובן, יצאו במהלך הימים שבהן היו בשבי – לתלות ברחובות את תמונות החטופים בניהם של שרון ונועם וקשטו את הרחובות בבלונים וסרטים צהובים, לאות הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם.

חן אביגדורי, אבי המשפחה, סיפר בימים הראשונים כי גורל בני משפחתו אינו ידוע ושהוא מקווה כי משפחתו בחיים.

חן אביגדורי, עבר בין אולפני החדשות וניסה להעלות את הנושא לראש סדר היום הציבורי. בין השאר דיבר בוועדה בכנסת שבה עלה לדיון חוק עונש מוות למחבלים. לאחר הדיון בוועדה, הוא העלה ציוץ ובו חשף מה אמר לו חבר הכנסת אלמוג כהן: "עוד קצת על המפגש שלי עם חבר הכנסת אלמוג כהן – מה שלא צוטט בתקשורת זה בשעה שאת חברים שלי הרגו באופקים אתם הייתם בקונצרטים של שלום".

בנוסף, ברקע הדיווחים על העסקה, השתתף אביגדורי בפגישה באתונה עם בכיר בצוות המשא ומתן הקטארי. לדבריו, משפחות החטופים הותירו רושם אצל הנציג הקאטרי והפכו אותו למחויב לתהליך.


ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "קהילת הוד השרון כולה מאושרת עם חזרתן הביתה משבי החמאס של שרון ונעם אביגדורי. הרצון לחבק, להראות להן את האהבה והתמיכה, הוא מובן מאליו ותודה לכל מי שפעלו בשבועות האחרונים, אך כעת שרון ונעם זקוקות יותר מכל לשקט בחברת בני משפחתן."

"אנו נמצא את הדרך לחגוג עם שרון ונעם והמשפחה כולה ולהראות להן את אהבתנו ותמיכתנו בזמן ובמקום שיתאים, אבל בימים הקרובים אנו מבקשים מכולן.ם, להימנע מלהגיע לבית משפחת אביגדורי ולאפשר למשפחה את הפרטיות שהיא זקוקה לה. עיריית הוד השרון תמשיך ללוות את המשפחה בכל סיוע בו יהיה צורך. אנו תקווה שבקרוב השקט הזה של הבית, יהיה נחלתם של כל החטופות והחטופים."

נירית סוקול מנהלת פורום הוד השרון שלנו: "פורום התושבים שמח על חזרתן של נעם ושרון אביגדורי . לקחנו על עצמנו להזכיר יום יום לתושבי העיר שהם בשבי החמאס. שמלאו 30 יום בשבי – חילקו ותלינו יותר מ-1000 בלונים וסרטים צהובים בעיר.
תלינו פוסטרים עם תמונותיהן ברחבי העיר ובמקומות ועסקים שנהגו לבקר בהם. היום אנחנו מתרגשים יחד עם כלל הקהילה ורוצים שיזכרו שאנחנו כאן בשבילן"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן