שנת הלימודים תשפ"ב נפתחה בהוד השרון

שנת הלימודים נפתחה הבוקר רביעי 1.9.21 ב- 30 בתי ספר ו- 113 גני ילדים ברחבי הוד השרון – 15,499 תלמידות ותלמידים פתחו את השנה בבתי הספר ובגני הילדים

משפחת נחמיאס 4 אחים לומדים בבית ספר יסודי לפיד - אליה כיתה ב', ניב כיתה א', מיכאלה כיתה ה', גאי כיתה ו'
משפחת נחמיאס 4 אחים לומדים בבית ספר יסודי לפיד - אליה כיתה ב', ניב כיתה א', מיכאלה כיתה ה', גאי כיתה ו'

חרף שגרת הקורונה והחששות מפתיחת השנה, התרגשו התלמידות והתלמידים להתחיל שנה חדשה בבית הספר ולפגוש את החברות והחברים ואחוזי ההגעה למערכת החינוך כולה דמו לשנים עברו.

השנה נפתחה בהצלחה תוך התמודדות עם האתגרים השונים ובהם משבר הקורונה, ולאחר השקעה מקיפה של עיריית הוד השרון בבניית מוסדות חינוך חדשניים, שיפוצים נרחבים בבתי הספר ובגני הילדים, ויוזמות חינוכיות לכל הגילאים.

תיכון השקמים החדש, שבהקמתו הושקעו 38 מיליון ₪, נפתח גם הוא הבוקר ויהיה הבית של שכבת י' השכבה הראשונה שעלתה מחטיבת השקמים ובמקביל יארח את תיכון "תמר".

תיכון השקמים - עמית סוארי י' 2, בן אלבז י' 2, עומרי גוטליב י' 2
תיכון השקמים - עמית סוארי י' 2, בן אלבז י' 2, עומרי גוטליב י' 2

לויות השיפוצים בגני הילדים ושאר מוסדות החינוך מוערכת בכ- 20 מיליון ₪ כאשר לראשונה בוצע שיפוץ עומק אמיתי בבית ספר לפיד, באופן שנועד להפוך אותו לבית ספר מותאם עתיד, עם מרחבי למידה, החלפת תשתיות מלאה ומתיחת פנים אדריכלית.

בגני הילדים נמשכו העבודות המקיפות עם החלפת תקרות אקוסטיות וגופי תאורה, עבודות אינסטלציה וצבע. בגנים כלנית, חצב ורקפת נבנו ממ"דים – בעלות של כמיליון וחצי שקלים.

כמו כן, הונגשו בחודשי הקיץ בתי ספר וגנים ברחבי העיר – כמיליון שקלים הושקעו בעזרים ללקויי שמיעה וראייה, בהנגשת שבילים ורמפות, מתקני משחק, וציוד וריהוט מותאם.

שנת הלימודים החדשה מביאה איתה גם יוזמות בתחום טיפוח המצוינות, כאשר כל בתי הספר היסודיים ילמדו השנה מדעי המחשב ופיתוח קוד בתכנית לימודים מיוחדת במימון העירייה.

חטיבת השחר - יונתן, נעמה, דנה, דנה, נטע, - כתה ט'
חטיבת השחר - יונתן, נעמה, דנה, דנה, נטע, - כתה ט'

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "התחלנו היום שנה חדשה, מרגשת ומאתגרת. שנה שמתחילה לאחר קיץ קצר של השקעה במבנים בהיקפים גדולים, גיוס צוותי הוראה והכנות למתווי משרדי הבריאות והחינוך. בהצלחה לכל התלמידות והתלמידים ותודה מכל הלב לצוותי החינוך וההוראה הנמצאים כבר שנתיים בחזית השמירה על השפיות של כולנו, להורים ולכל השותפות והשותפים בעירייה ומחוץ לה, שאפשרו פתיחה מלאה של מערכת החינוך. שנה בריאה וטובה לכולנו".

מיכל אפרתי מנהלת אגף החינוך: "שמחה שעמדנו באתגרי פתיחת השנה ונמשיך לפעול כדי לתת את המענים הנדרשים. הדבר לא היה יכול להתבצע ללא המסירות של אנשי אגף החינוך ונשות ואנשי צוותי ההוראה, שהתגייסו למאמץ החשוב להביא לפתיחתה במועד של שנת הלימודים. יש עוד אתגרים בפתח ואני מאמינה כי נעמוד בכולם בהצלחה, למען התלמידות והתלמידים. שנה טובה ומתוקה לכולם!".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן