שנה הספיקה לו

חבר מועצת העיר יוסי שאבי הודיע על פרישה מהקואליציה שנה לאחר כניסתו למועצה ושנה לפני הבחירות הבאות.

יוסי שאבי - פרישה אחרי שנה

סוף ידוע מראש, שנה אחרי כניסתו למועצת העיר, הודיע חבר המועצה יוסי שאבי מסיעת הליכוד כי הוא פורש מהקואליציה. הפרישה, לא הפתיעה אף אחד במערכת הפוליטית המקומית. כבר מכניסתו לתפקיד במקומו של חברו לסיעה ארנון אברמוב, דרש שאבי לקבל את הסמכויות והתפקידים מכוח ההסכם הקואליציוני שנחתם עם הסיעה. בפועל לא נחתם הסכם חדש ושאבי שציפה לקבל את האחריות על ועדת הספורט לא מונה לתפקיד הנכסף.

במכתבו כתב שאבי "לאחר תקופה ארוכה של ניסיון לשיתוף פעולה למען העיר וחוסר הרצון שלך ליישם את ההסכם הקואליציוני שנחתם בנינו, כמו כן  לזלזול כלפי בניסיון לסייע לציבור בכל הקשת החברתית הן ברווחה בספורט וברווחה, כל ההתעלמות שלך גרמה לנזק תדמיתי של סיעתי כלפי הציבור ולכן אני מודיע בזאת על פרישתי מהקואליציה"

מבחינת ההסכמים הקואליציונים כפי שמפורסם באתר העיריה עולה כי לא נחתם הסכם מול יוסי שאבי מאז כניסתו למועצה והוא מסתמך על ההסכם שנחתם מול חברו לסיעה אותו החילף במועצת העיר.

הפרישה לא משנה באופן מהותי את יחס הכוחות במועצת העיר. בקואליציה חברים 12 לעומת 5 באופוזיציה. שנה לבחירות ובחודשים הקרובים תחל ההתארגנות לקראת מערכת הבחירות הבאה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן