שוויון מגדרי במרחב בעירוני

עיריית הוד השרון והוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי קוראות לתושבות.ים להציע רעיונות, יוזמות ופרויקטים בתחום השוויון המגדרי במרחב העירוני

עיריית הוד השרון והוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי מקדמות בימים אלו פיתוח תכנית אסטרטגית עירונית כוללת וחדשנית לקידום שוויון מגדרי במרחב העירוני. 

אם אתן.ם תושבות.ים, בעלות.י עסקים בעיר, ארגון ו/או עמותה שפועלת בעיר, עובדות.ים בעיר ויש לכן.ם רעיון חשוב, מעניין ומקדם כיצד להפוך את העיר שלנו לשוויונית יותר – שלחו לנו אותו, כמו גם הצעות לפרויקטים וליוזמות שראוי לקדם בנושא.

רעיונות בנושאים כגון: שיח עירוני שווה ומקבל; קידום מנהיגות נשית; מאבק באלימות נגד נשים במשפחה ובמרחב הציבורי; התמודדות עם הטרדות מיניות; קידום חינוך לשוויון מגדרי מגיל החינוך הרך ועד לתיכון; מיניות מטיבה לנוער; הגברת הביטחון האישי של נשים במרחב הציבורי בכל שעות היממה; יצירת מרחב עירוני בטוח ומכיל לכולן ולכולם; פארקים שווים מגדרית ובטוחים; עסקים ויזמות של נשים; עידוד ספורט לנשים וכיו"ב.

חברת המועצה עו״ד כנרת אלישע כהן, יו״ר משותף של הוועדה לקידום האישה ושוויון מגדרי: "אנחנו בעיריית הוד השרון החלטנו להתרכז במעשים, ביצירת מרחב עירוני מקבל ושוויוני. כעת אנו מבקשים את סיועם של התושבות והתושבים בהעלאתם של רעיונות נוספים להפיכתו של המרחב העירוני שלנו לשוויוני לחלוטין. זה היעד שלנו ולא נעצור, עד שנגיע למצב שבו ילדות וילדים ידעו שעומדות בפניהם בדיוק אותן ההזדמנויות בהוד השרון ובמדינת ישראל כולה". 

נא לשים לב כי ההצעות והיוזמות המוצעות צריכות להיות רלוונטיות לתחומי האחריות והסמכויות של הרשות המקומית. כל ההצעות תועברנה לעיון ולבחינה של הגורמים המקצועיים בעירייה, אך אין באמור משום התחייבות כלשהי של העירייה ביחס להצעות, לרבות אך לא רק העירייה אינה מתחייבת לאמצן או לקדמן במסגרת התכנית האסטרטגית או בדרך אחרת.

מידע, חומרים והצעות יתקבלו עד 30.4.21 לדוא"ל:

 shivyonmigdary@hod-hasharon.muni.il



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן