רצחו את הפרח שלנו

פסי כהן, אחותה חנה, בעלה יצחק סיטון ובנם טל נרצחו בקיבוץ בארי. חברי הילדות של פסי מבכים את מותה ובני משפחתה ומספרים על האישה החייכנית שהייתה הפרח של קבוצת החברים. אבי סנדק: "אנחנו כואבים את מות המשפחה ולא מאמינים שפסיה לא בחיים. היא הייתה חיננית, חייכנית, אהובה והדבק של החבורה"

משפחה שלמה נמחקה: יצחק סיטון, חנה סיטון, טל סיטון ופסיה כהן ז"ל במתקפת הטרור בקיבוץ בארי. פסיה (פסי) שגדלה והתחנכה בהוד השרון, נרצחה יחד עם אחותה חנה – בעלה יצחק ובנם טל, בחג שמחת תורה במתקפתה האכזרית על קיבוץ בארי. בני המשפחה הגיעו להתארח אצל פסי סיטון, ילידת הוד השרון, שעברה להתגורר בקיבוץ לאחר שנישאה. הלוויתם של בני המשפחה תערך היום (רביעי) בשעה 16:00 בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון. תושבי העיר יצאו לרחוב ז'בוטינסקי החל מהשעה 15:30 ויצעדו עם דגלים כמחווה לבני המשפחה.

קבוצת חברי ילדותה "בוגרי ממלכתי דתי מגדיאל" – שלמדו עמה בבית הספר שנקרא כיום שילה, מספרים בעצב על המשפחה שנמחקה. סנדק: "מאז שבישרו לנו על הרצח המתועב, אנחנו לא נרגעים. כולנו הגענו להלוויה לנחם את בני המשפחה, וחושבים על דרך להנציח את פסי שהייתה חלק מאיתנו – מגיל בית הספר היסודי".

לדברי סנדק, פסי חגגה עמם את חג החנוכה, פגישה בה ראו כולם כמה היא שמחה ומאושרת. "אנחנו נוהגים להיפגש מידי פעם ושומרים על קשר. הפעם האחרונה ששמענו מפסי היה כשהמחבלים נכנסו לביתה. כששמענו על הכניסה של המחבלים לקיבוץ, חברים יצרו עמה קשר, היא אמרה 'המחבלים נכנסו אלינו הביתה' והשיחה התנתקה. אנחנו כואבים ועצובים ומתכננים להנציח אותה כאן בעיר, יהי זכרה ברוך".

השבעה תערך בבית משפחת סיטון בשד׳ הנשיאים 6, הוד השרון. בין השעות:  10:00-14:00, 16:00-21:00.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן