רכישת ענק של מתחם משרדים בהוד השרון

עבודה מהבית? תחשבו שוב 

אפי נכסים רוכשת חצי מפרויקט משרדים בהוד"ש תמורת 656 מיליון שקל

אפי נכסים משקיעים בהוד השרון,  בכוונת החברה לפעול להשבחת הפרויקט במקביל לקידום הליך תכנוני על מנת להגדיל את זכויות הבניה בקרקע לטובת הקמת בנייני משרדים נוספים

חברת  אפי נכסים חתמה על הסכם לרכישת 50% מפרויקט משרדים בפארק נווה נאמן, שבהוד השרון. הפרויקט כולל שמונה בנייני משרדים בשטח בנוי כולל של כ-45 אלפי מ"ר, חניות וכן קרקע צמודה בשטח של כ-18 אלפי מ"ר המיועדת לבניה. שווי הנכס לצורך חישוב התמורה נקבע על כ-656 מיליון שקל.

אפי נכסים מקדמת את העסקה יחד עם שותף אשר מנהל כיום בפועל את המתחם ומחזיק בכ-33.3% מהזכויות בפארק, יתרת הזכויות מוחזקות על ידי מספר מוכרים שונים. עם השלמת העסקה יחזיקו אפי נכסים והשותף בחלקים שווים בפרויקט.

הפארק כולל כיום 45 אלף מ"ר בנוי, אך הוא כולל גם 18 דונם לפיתוח עתידי, ובהם מקודמת תוכנית בני עיר להקמת 200 אלף מ"ר שטחי משרדים נוספים. בשנים האחרונות הוקם בצמוד לפארק התעסוקה, פארק אקולוגי, פארק הוד השרון המהווה מרכז טיולים אזורי. ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי  כיהצהיר בעבר על כוונתו לפעול  להוספת זכויות בנייה להרחבת שטחי תעסוקה באזור התעסוקה הקיים.

בכוונת אפי נכסים והשותף לפעול להשבחת הפרויקט במקביל לקידום הליך תכנוני על מנת להגדיל  את זכויות הבניה בקרקע לטובת הקמת בנייני משרדים נוספים חרף משבר הקורונה.

חדשות שוטפות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן