רוצים חניה? קנו סוכריה

תושבים שמגעים למתחם כיכר המושבה בהוד השרון מתלוננים: "אנחנו חייבים לקנות משהו כדי שנוכל לחנות את רכבנו בחינם"

מצוקת החניה בעיר הוד השרון מחריפה. תושבי העיר מלינים על מצוקת חניה בכל רחבי העיר שרק הולכת וגדלה. הפעם מגיעות התלונות ממבקרים בכיכר המושבה ברחוב סוקולוב. עד לאחרונה הנהלת המקום סיפקה לתושבים חניה למשך שעתיים חינם ללא כל עלות או התניה של קנייה במקום. לאחרונה הנהלים שונו וכל מי שמגיע למתחם, נאלץ לרכוש דבר מה כדי לזכות בהטבה.

התושבים הממורמרים מספרים כי אם הדבר לא ישתנה – הם יצביעו ברגליים. "לא ייתכן שנגיע לקופת חולים ונצטרך לרדת לקנות ולו סוכרייה כדי לקבל חנייה בחינם למשך שעתיים", אומר איציק בן ה-70 שמגיע למרפאות הכללית במתחם כיכר המושבה וקורא לראש העיר להתעורר ולפתור את מצוקת החנייה בעיר.

לאור התלונות, יצאנו לבדוק מה אומרים בהנהלה של המקום והאם יש סיכוי שיגיעו להסדר עם קופות החולים שמקבלות את התושבים במתחמם.

משה לוגסי מנהל חברת הניהול של כיכר המושבה: "אנחנו פועלים כדי לספק לתושבים מתחם שוקק חיים. עד לאחרונה אפשרנו לתושבים לחנות את רכבם ללא עלות למשך שעתיים. הבעיה התחילה שהיו אנשים שנצלו את העניין, חנו את רכבם ויצאו לסידורים במקומות אחרים. הדבר גרם לעומס ולכך שלבאי המקום לא נותרה חנייה פנויה. כיום, כל מי שמגיע לכאן, יושב בבית קפה או אפילו רוכש מסטיק או סוכרייה – מקבל חנייה חינם למשך שעתיים. כמובן שנכים לא מחויבים לשלם למשך שעתיים".

לדברי לוגסי, צוות המקום עושה הכל על מנת להטיב עם התושבים ומעודד אותם להגיע למתחם עם אופניים או בהליכה. "בעיר הוד השרון קיימת מצוקת חנייה. נפתחו הרבה מקומות באזור ולכן על העירייה לדאוג לחניות 'כחול לבן' ברחוב סוקולוב".

מה לגבי תושבים שמגיעים לקופות החולים הם גם נדרשים לשלם?

"אנחנו מתחם פרטי ומצעים להם להגיע להסדר עם קופות החולים". 

תושבים נוספים שביקרו במתחם העידו כי הם שמחים לבקר במתחם המזמין ושוקק החיים. "יש לנו כאן הכל: סופר, בתי קפה ומסעדות. הבעיה מתחילה שמגיעים לכאן לביקור בקופת החולים. כשאדם חולה, אין לו כוח לבקר בחנויות או לקנות קפה ומאפה. המקום הוא פרטי וקופות החולים צרכים להגיע להסדר עם המקום", אומרת דנה, שהגיעה לבקר במרפאה ובבית המרקחת במקום.

רק לאחרונה הועברנו מקופת החולים ברחוב חנקין אל המרפאה כאן בכיכר המושבה. ברחוב חנקין יכולתי לחנות את הרכב ברחוב ללא עלות – בעירייה לא גובים תשלום למי שחונה בכחול לבן. לצערי כאן על כל ביקור במרפאה אני נאלצת לשלם חנייה. אם הייתי יודעת על כך מראש הייתי מתעקשת להישאר בקופת החולים ברחוב חנקין".

מקופת החולים "כללית" מחוז דן פתח תקווה נמסר בתגובה: "אנו עומדים בקשר עם הנהלת הבניין ופתרון יינתן לאחר החג כך שעם הצגת אישור על ביקור בכללית השעתיים הראשונות של החניה יהיו בחינם. חג סוכות שמח".

מקופת החולים "מכבי" נמסר בתגובה: "המרפאה של מכבי נמצאת בתוך מתחם פרטי בשכונת כיכר המושבה. מתחם החנייה הוא בבעלות ובהנהלת מתחם כיכר המושבה ובימים אלו אנו מנסים להסדיר את הנושא מול הנהלת המתחם. עד שיוסדר הנושא, לרווחת המטופלים קיימת חנייה ברחובות הצמודים עם מעבר ישירות לכיכר, חניה במתחם הרכבת ובשטח פתוח מאחורי הקניון".

כתבות קשורות

4 תגובות

  1. סטלה מרקוביץ הגב

    שלום רב,

    היום סעדנו 4 זוגות במסעדת נאי-לון , מהשעה 13:30-16:13.
    כל חברי שלמו 16 שקלים ואנחנו שלמנו 56 שקלים, עבור חניה.
    היה כתוב ששעתיים ראשונות זה חינם. אבקש לדעת כיצד ניתן לקבל את 40 הש״ח הנוספים ששלמתי.
    לתשובתכם אודה,
    בברכה,
    סטלה מרקוביץ

  2. רות שביט הגב

    אתמול בערב ישבתי במסעדה האסייתית שבמתחם שעתיים. ביציאה, גבו ממני 41 ש"ח עבור חניה. לא הגיוני. מבקשת להסדיר את החזר הכסף שנגבה ממני. תודה, רות שביט

  3. ספיר רחל הגב

    שלום
    אבקש שיצרו אתי קשר בבקשה בקשר לחנייה הממושכת מהלילה עד עכשיו בגלל הגעתי למיתחם לרופא ומשם דחוף נשלחתי למיון לביח מאיר. מוכנה לשלוח לכם מסמכים. אציין שאני. נכה עם רכב נכה.

  4. רות גונן הגב

    שלום,
    היום אכלתי במסעדת נאי לון. חניתי בחניון מ-12:00 ועד 15:30. שילמתי עבור החניה 35 שקלים.
    אשמח לדעת כמה עולה שעת חניה ואיפה כאן השעה חינם?
    תודה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן