רוצח

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע על פי הודאתו את ברק בן עמי ברצח בכוונה בנסיבות מחמירות של ביתו התינוקת גוני ז"ל ובניסיון רצח של אישתו וביתו הפעוטה. תושבי הוד השרון נענו לקריאתה של לירון דרור והגיעו לתמוך בה בעת מתן עדותה בבית המשפט המחוזי בלוד. עיריית הוד השרון ארגנה הסעה לתושבי העיר שהגיעו לתמוך במשפחה

גוני ז"ל נרצחה על ידי אביה

הנאשם ברק בן עמי, הורשע על סמך הודאתו במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות שיוחסו לו בכתב האישום המקורי. במסגרת הסדר הטיעון, שנחתם על דעתה ובהסכמתה של המתלוננת, נקבע כי הצדדים יעתרו לעונש של מאסר עולם, ולעונש מצטבר נוסף של 20 שנות מאסר. בנוסף, הפרקליטות תבקש מבית המשפט כי יקבע שמדובר ברצח חריג בחומרתו. בנוגע לגובה הפיצויים לא הגיעו הצדדים להסכמה.

כזכור במהלך חודש מרץ 2020 לאחר ויכוח שהתנהל בין הנאשם לאשתו, החליט הנאשם ברק בן עמי להמית את אישתו ושתי בנותיו ולשים קץ לחייו. לאור האמור, החל הנאשם להכות את אישתו ולדקור אותה ואת בנותיו באמצעות סכין מטבח. במהלך האירועים הצליחה אישתו לצאת מהדירה ולהזעיק עזרה, תוך שהנאשם מנסה למנוע זאת ממנה וממשיך לדקור אותה בחלקי גופה השונים. רק לאחר הגעת אנשים נוספים לזירה חדל הנאשם ממעשיו. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרם מותה של התינוקת; ואילו לאישה ולפעוטה נגרמו פצעי דקירה רבים והן נותחו ואושפזו.

נטע דרור גיסתה של לירון אם המשפחה

נטע דרור, גיסתה של לירון דרור: "לירון היא אישה חזקה שמתאוששת מהטראומה של אובדן בתה ושל הטיפול בבתה ששרדה. התמיכה הציבורית מחזקת אותה ולכן היא קריטית. אדם שרצח את בתו וניסה לרצוח את בתו הגדולה ואשתו, צריך לבלות את חיו בכלא. המשפחה רוצה להנציח את גוני באמצעות הקמת גינה על שמה בעיר הוד השרון כדי שהיא לא תישכח לעולם". 

שלב העדויות במשפטו של ברק בן עמי, החשוד ברצח בתו בת ה-10 חודשים ובניסיון לרצח של אשתו לירון ובתם בת ה-3, החל היום (ראשון). תושבי העיר נענו לקריאתה הנרגשת של לירון דרור, שפרסמה פוסט כואב ברשתות החברתיות, בו היא קוראת לכל מי שיכול, להגיע לתמוך בה בזמן מתן עדותה במשפטו של בעלה. 

תושבי העיר שהגיעו לתמוך בה סיפרו כי הם מתכוונים לעמוד לצידה ככל שיידרש. כנרת כהן סגנית ראש העיר: "הגענו כתושבים ונבחרי ציבור לתמוך בלירון ובתה. נשות סניף ויצ"ו, אמיר כוכבי ראש העיר, נבחרי ציבור ותושבים. אנחנו נמשיך לוות ולעזור ללירון ככל שניתן. אנחנו עומדים כאן בפתח בית המשפט ואומרים  – עד כאן". 

תושבי הוד השרון תומכים בלירון דרור

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן