קהילה דיגיטלית בימי הקורונה – הבלוג של נירית סוקול-מסיקה

תושבת העיר מזה כ-16 שנים תושבת שכונת גיל עמל ופעילה חברתית מוכרת מזה שנים רבות החל מהנהגת הורים בית ספרית ועד פעילות עירונית קהילתית והכל בהתנדבות מלאה

מי שהקימה ומנהלת  את פורום שכונת גיל עמל המונה היום כ-2300 עוקבים שרובם תושבי השכונה

נירית סוקול מסיקה

 לפני שנתיים, החלטתי לקחת את פורום תושבי השכונה בפייסבוק צעד אחד קדימה ולהקים פורום עירוני  גדול לכלל התושבים פורום שייתן במה לכל תושב ותושבת הקבוצה הזו הוקמה מתוך חזון שלי שהפורום ישמש פלטפורמה להחלפת  מידע , להתייעצות בכל נושא מתרבות , פנאי ועד בנייה איכות הסביבה במה בה יוכלו תושבי העיר יוכלו לעלות כל סוגיה בכל תוכן ובכל  נושא ובעיקר לתת מקום לקהילה , לפרגן לכל הפעילים החברתיים שלא תמיד מקבלים מילה טובה , ליצור מיזמים חדשים למען הקהילה ולקדם את העסקים בעיר 

לשמחתי הפורום גדל בצורה אדירה שאפילו אני לא תיארתי לעצמי תוך פחות משנתיים הגענו למס׳ שיא של 10.800 תושבים שרובם העיר מה שמעיד שפלטפורמה כזו הייתה חסרה בנוף העירוני . 

לצערנו השנה האחרונה הייתה שנה לא פשוטה עבור מדינת ישראל וגם אני כעצמאית שעוסקת בתקשורת  יח״צ ועולם התוכן הרגשתי זאת על בשרי ובעיקר בכיסי.

בזכות הפורום הנפלא שלנו הצלחנו לגעת בכל כך הרבה תושבים שהיו זקוקים לסיוע כזה או אחר, אפילו סיוע קטן לקשיש שצריך עזרה בהפעלת מחשב מחמם את הלב  והשנה לראשונה בעקבות רוח התקופה יצרנו מיזם חדש שנערך לראשונה בעיר .

שבוע העסקים, בשיתוף "עיתון ירוק" וארז מירז הבעלים, שבוע שבו נתנו במה למאות עסקים ובעלי מקצוע בעיר , והכל ללא עלות וברוח טובה וחיוביות.

במסגרת הפורום אני מזהה צרכים ומעניקה להם מענה וצורך הכי גדול היה חיזוק וסייעו לעסקים מקומיים , לצערי הרב לא רק התעשייה התרסקה לנו בעקבות הקורונה גם תעשיית הבידור ותרבות נעלה שעריה בגלל המשבר ורבים חדלו מלעסוק בתחום פרנסתם.

לשמחתנו, מעבר לחלופות שמצאו הרשויות המקומיות ( מופעים בזום , משאיות שנוסעות בריבי הערים עם אומנים ) כל אלה מהווים רק פתרון חלקי שלא יכול לפצות על אובדן התרבות וגן פה החלטנו לתת במה לבעלי מקצוע ועסקים במה בפורום ולאורך כל ההסגרים , החגים והמועדים העלנו בפורום לייבים , זומים, הרצאות , סדנאות , ערבי שירה ואפילו מופעי קסמים , הצגות ושעות סיפור לטף ולקטנים , התנדבות מהווה ערך חשוב עבור קהילה ואני חלק מהעיר , אני מאמינה שלכל אדם יש שליחות למלא בעולם הזה ואני בהחלט מאמינה שזו שליחתו לעשות את העולם למקום טוב ונעים יותר , להוסיף טוב לחברה שאתה חי בה , הלב נפתח והנשמה מתרחבת.

התנדבות זו משהו שתמיד ראיתי וגדלתי עליה בבית ואת זה אני מנחילה גם לשני בניי , לצערי הרב בשנה האחרונה הבנתי כמה תושבים רבים בהוד  השרון זקוקים לסיוע כלכלי -נפשי כזה או אחר ואני מודה על הזכות שהייתי שם עבורם.

אנחנו שומעים מכל עבר בתקשורת ובכלל כמה אנחנו משוסעים ומפולגים 

ימין ושמאל , דתיים וחילוניים כן גם פה בעיר שלי הייתי שמחה לראות את הוד השרון  יותר מאוחדת  הייתי רוצה לראות פה יותר פעילות וחינוך לציבור המסורתי והדתי  שמתפספס פה הייתי שמחה לראות פה קצת יותר אהבת חינם וערבות הדדית , הייתי רוצה לראות את השכונה שאני מתגוררת בה ( גיל עמל ) קצת יותר פורחת תרתי משמע גם בירוק וגם בתרבות .

כתבות קשרות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. לוי רות הגב

    נירית את מתנסחת ניפלא,קריא ומאוד מדוייק,,,תבורכי על עשייתך,תודה לך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן