צרידות שהובילה להצלת חיים

ברור רפואי במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית הוביל להליך להוצאת גוף זר מבין מיתרי הקול של ריאד בן ה-10 חודשים. אמו, אחות בבית החולים, כתבה פוסט מרגש על כך שחיסנה כחודש לפני כן כנגד הקורונה את אחד הרופאים שהיו בצוות המטפל וכעת הוא הציל את בנה

חודש סבל ריאד הקטן בן ה-10 חודשים מצרידות לא מוסברת ועבר בירורים רבים שהעלו חרס. לבסוף הגיעה עימו אמו, סירין לוח, אחות במרכז הרפואי מאיר, למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים.

כשהגיעה עם ריאד בדקו אותה ד"ר גיל צויזנר, רופא מומחה אף אוזן גרון וד"ר אורי נוימן רופא מתמחה במחלקה. את ד"ר נוימן פגשה סירין כחודש קודם לכן כאשר חיסנה אותו כנגד הקורונה בבית החולים והם אף הצטלמו יחד באותו מעמד.

הפלסטיק שהיה תקוע במיתרי הקול

בבדיקת סיב אופטי שנעשתה, זיהו ד"ר צויזנר וד"ר איתן חתיכה של פלסטיק ירוק, שהייתה תקועה בין מיתרי הקול של ריאד.

ד"ר צויזנר שיתף: "מכיוון שהפלסטיק היה בין מיתרי הקול, היה חשש שאם הפלסטיק יזוז הוא עלול לחסום את מעבר האוויר לגמרי ולגרום לחנק, או שהוא עלול להיכנס לריאות ואז יהיה קשה יותר להוציאו".

 

"בהתייעצות עם צוות ההרדמה, ד"ר מיכאל רייגורדוצקי, ד"ר יבגני שישיקין וד"ר אסף עבדת, בוצעה הוצאה של הגוף הזר בהרדמה כללית ללא צינור הנשמה, על מנת למנוע דחיפה של חתיכת הפלסטיק עמוק יותר" הוסיף ד"ר צויזנר.

בתום הפרוצדורה פרסמה סירין פוסט מרגש עם תמונה שלה מחסנת את ד"ר נוימן וכתבה: "פשוט אין מילים. לפני כחודש חיסנתי אותו נגד נגיף הקורונה…ואתמול הוא היה אחד מאנשי הצוות שהצילו את בני".

הפוסט שפורסם בפייסבוק

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן