"פרשתי מהקואליציה כי חסמו את העשייה שלי"

חברת מועצת הוד השרון עדי פרילינג אנקורי, הודיעה במהלך ישיבת המועצה על אישור התקציב  על פרישה מהקואליציה והקמת סיעה חברתית. "בכירי העיריה מפנים לי את הגב ואני לא יכולה להיות יותר בקואליציה הזו"

מצטרפים לגדעון סער
עדי פרלינג אנקורי יצאה לדרך עצמאית

עשרה חודשים לבחירות ופרישה נוספת מהקואליציה בהוד השרון בראיון ראשון אחרי הפרישה אומרת פרילינג אנקורי כי "אחרי שנים של עשייה החלטתי שאני פורשת מהקואליציה ומקימה רשימה עצמאית. לא הצלחתי להשיג את המטרות שלשמן נבחרתי. ניסיתי בכל יכולתי אבל אני נתקלת בדלתות סגורות, במיילים שלא נענים, בכירי עירייה שמפנים לי את הגב. אני לא מסוגלת, לצערי הרב, להישאר בקואליציה".

מה הצעד הבא?

"אנחנו מקימים סיעה חברתית שתאחד את כל תושבי הוד השרון, את כל המגזרים. את ילדי הרווחה ואת הילדים המחוננים. את הילדים עם האלרגיה שנלחמתי למענם ארבע שנים ולא הצלחתי לדאוג לכל הצרכים שלהם. יש פה את עמותת קראתי בכל לב ששולחת כל שבוע 10 חבילות לקשישים, לאנשים שאם אקח אותך לבית שלהם לא תאמיני שאפשר לחיות ככה. יש פה עשרות ילדים שמגיעים בלי אוכל לגן וזה משהו שאני לא יכולה להכיל ולא יכולה לישון בלילה".

מה עם מאיר חלוואני, שותפך לסיעה? הוא נשאר בקואליציה?

"מאיר הוא איש עשייה שאני אוהבת כמו משפחה. הוא החליט להישאר בקואליציה כי הוא עדיין מצליח לעשות, אבל אני לא יכולה לעשות כי חוסמים אותי".

מה הסיבה שלטענתך חוסמים אותך?

"אני חושבת שיש לי הרבה כוח והוא כנראה מאיים על ההנהגה הנוכחית.  הרבה אנשים מכל הקשת הפוליטית פנו אלי, אני פתוחה לשיתוף פעולה עם אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית. אני בטוחה שנוכל יחד לפעול למען העיר ולהביא לשינוי לטובת כל הילדים".

ביקשת שניפגש בגינה הציבורית פשוש. מדוע?

"הגינה הזו היא אחת הגינות שהצלחתי לקדם את השיפוץ בהתאם לחזון שלי. כל מי שיגיע לכאן יראה איזה יופי של גינה עם מוטיבים של ים וכיף גדול לילדים. החזון היה 40 גינות, אבל בגלל הבירוקרטיה הצלחתי לקדם רק שיפוץ של 10 גינות. יש הרבה עשייה בעיר, אבל יש עוד הרבה מה לעשות. אנחנו נמשיך לעשות ולכל הילדים בעיר אני אומרת: אני חלמתי והקמתי. גם אתם יכולים להגשים חלומות".

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן