פרס החינוך הארצי להוד השרון

שר החינוך יואב קיש הודיע  לראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי על זכייתה בפעם הראשונה של הוד השרון בפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ג

אמיר כוכבי וצוותי החינוך גאווה להוד השרון

ועדת "פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות" בראשותה של הסמנכ"לית הבכירה ומנהלת המנהל הפדגוגי במשרד החינוך, הגב' אינה זלצמן, ציינה כי הוד השרון זכתה בפרס ביין היתר בשל כך שהיא "פועלת לקידום תהליכי צמיחה והתפתחות הלומדים וצוותי החינוך בהיבט האישי, העירוני והלאומי. מפעילה מערכת חינוך חדשנית המכינה את הלומדים למציאות המשתנה. מקדמת תפיסה של הוגנות ושוויון והזדמנות התורמת להצלחת כל תלמידיה".

הוד השרון היא הרשות היחידה של מחוז מרכז שזוכה השנה בפרס הארצי, ומעיר שלפני מספר שנים כלל לא הייתה מועמדת, הפכה לזוכה הראשית.

טקס הענקת פרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ג, במסגרתו יעניק שר החינוך, יואב קיש, את הפרסים ותעודות הוקרה לרשויות, ייערך ביום שלישי ה-13 ביוני 2023. הוד השרון זכתה גם בפרס המחוזי ותשתתף גם בטקס הזה.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "יצאנו לדרך במסע הפרס בידיעה כמה החינוך חשוב לנו. דייקנו את העשייה ואת החשיבה, הצבנו יעדים חדשים ושרטטנו מפת דרכים למערכת חינוך עתידית. אין גאה ממני שוועדות הפרס המחוזי וגם הארצי, ראו את העבודה העניפה, ראו את ההשקעה ובעיקר את האהבה שלנו למלאכת החינוך. הפרס הארצי הוא רק ההתחלה שממנה נמשיך ונבנה ונקדם בהוד השרון מערכת חינוך ציבורית איכותית, המקדמת מצויינות לצד  גיוון, הכלה ושוויון. הזכייה היא תוצאה של עבודה קשה ומחוייבות של צוותי החינוך וההוראה, אגף החינוך והעירייה ההורים וההנהגה, וצוותי החינוך הבלתי פורמאלי. שמנו את החינוך בראש סדר העדיפויות, השקענו וקידמנו תשתיות פיזיות ומקצועיות ומשמח לקבל את ההוקרה הזאת מועדת פרס שבאמת ראתה הכל.
החינוך הוא ההשקעה הטובה ביותר לעתיד של מדינת ישראל ולכן עיריית הוד השרון תמשיך להשקיע ולקדם את מערכת החינוך העירונית כדי שתמשיך להיות מערכת חינוך צומחת, חדשנית וערכית".

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "פרס החינוך הארצי הוא פרי עבודה משותפת של אנשי ונשות חינוך, גננות מנהלות ומנהלים וכל הצוות המופלא באגף החינוך שעושים לילות כימים כדי להשביח את החינוך בעיר. אני גאה במערכת החינוך העירונית המקדמת חינוך מגוון ושוויוני, אקטיביזם חברתי ומצויינות".

טל בנימיני, יו"ר הנהגת ההורים בהוד השרון: הנהגת הורי הוד השרון נרגשת ומלאת הערכה עמוקה לכל צוותי החינוך בעיר עבור הזכיה שלהם ושל אגף החינוך בפרס חינוך ארצי תשפ"ג. אנו מברכים את ראש העיר אמיר כוכבי, את מנהלת אגף החינוך מיכל אפרתי וצוות האגף כמו גם את צוותי החינוך המופלאים שלנו את ההורים התלמידות והתלמידים שבזכותם הגענו למעמד ולפרס החשוב הזה במסגרת השותפות שלנו ההורים עם אגף החינוך, אנו עדים יום יום לעשייה המשמעותית והעבודה המושקעת במערכת החינוך העירונית. אנו מודים מאוד לראש העיר אמיר כוכבי ששם את החינוך בראש סדר היום הציבורי, למנהלת אגף החינוך מיכל אפרתי, לצוות אגף החינוך, למנהלות למנהלים לצוותי החינוך בעיר, ולכל העוסקים במלאכה על עשייה משמעותית והערכית למען הילדות הילדים והעיר כולה. כל הכבוד!!

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. כוכבי נכנס לזירה - HodHashsaron.news הגב

    […] ההישגים המשמעותיים של הכהונה היתה הזכיה הראשונה של הוד השרון בפרס החינוך הארצי, תכנית המתאר הכוללנית של הוד השרון אושרה במהלך הקדנציה […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן