"פעם היה בטוח לגור כאן"

אנחל דגה (28) תושב העיר, מתריע על מעשי ונדליזים ברכבים בשכונת 1200

"ילדים תושבי העיר, שורטים את הרכבים, תולשים את הסמלים ומעלימים ונטילים. אני חושש להשאיר את הרכב שלי בחניה". אנחל שמתגורר ברחוב גולדה מאיר 2 בהוד השרון, מספר שבמהלך השבועות האחרונים כמעט בכל פעם שירד לרכבו שנמצא בחנייה של הבניין – גילה נזק אחר.

אנחל: "מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה וקרתה לעוד אנשים ברחוב. מצלמות הבניין תיעדו ילדים מהשכונה בגילאי החטיבה בעת שעשו נזק לרכבים. הרכב שלי עובר בכל כמה ימים פוגרום על ידי ילדי השכונה. בכל פעם אני מגלה שריטה חדשה על הרכב. בנוסף, הילדים מעלימים את הוונטילים מהגלגלים".

לדבריו של אנחל, המקרה קרה לתושבים נוספים שמתגוררים בשכונה. 

"תפסתי כמה ילדים שניסו לתלוש את הסמל, שרטו לי את הרכב וגנבו את הוונטילים. זיהיתי אותם מהמצלמות. הסתובבתי בגינות ופניתי אליהם – חלקם הודו במעשיהם. פניתי להורים שלהם שטענו שסך הכל מדובר בוונטילים שעולים שקלים בודדים. מדובר בתופעה שעלולה לסכן חיים. האוויר מתרוקן מהגלגלים כשאותם ילדים משחקים עם הפקקים, אני לא תמיד מבחין בכך – דבר שיכול לסכן אותי בזמן הנהיגה. התגובה של ההורים  לא ברורה לי. הם מקלים ראש ונותנים לגיטימציה לילדים שלהם להתנהג כך. אני לא מבין מה קרה להוד השרון בזמן האחרון. מעיר שהיה נעים וכיף להתגורר בה, היא הפכה לעיר שכמעט בכל שבוע מתרחשים בה מעשיי אלימות וונדליזים. הגיע הזמן שהתושבים יתעוררו ויבדקו מה הילדים שלהם עושים והיכן הם מסתובבים". 

פנית למשטרה לשם הגשת תלונה? 

"לא. כרגע דיברתי עם ההורים אולם בפעם הבאה שזה יקרה אותם ילדים שיתפסו – יטופלו על ידי המשטרה. אני רוצה לפנות לתושבים נוספים: אם גם אתם נפגעתם אשמח שתיצרו איתי קשר וביחד נעצור את התופעה". 

לסיום, אנחל פונה להורים מבקש גם מהם לסייע במיגור התופעה: "כנסו לחדרים של הילדים שלכם, בדקו אם יש בחדרם ונטילים וסמלים של רכבים. ממה שהבנתי הם אוספים את הפריטים ליופי". 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן