פני הרוע

סייעת שעבדה בגן ילדים בעיר הוד השרון, פרסמה פוסט תמיכה במעשי הטרור, היא פוטרה והוגשה נגדה תלונה במשטרה

"אין מקום לגילויי שנאה בטח שלא בגני ילדים. הגיע הזמן שהמערכת תדאג לסנן עובדים ועובדות. ילדינו לא הפקר", אומרים הורי הגן

סייעת שעבדה בגן ילדים מטעם 'הוד ילדותי' בעיר הוד השרון, העלתה פוסט בו היא תומכת במעשיי הטרור והזוועה. "אין דבר יותר יפה מלהתעורר לחדשות וניצחונות ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה וסצנות האימה. הציונים נבהלים והטילים נופלים על ראשם", כתבה. הורי ילדי הגן שראו את הפוסט, הזדעזעו ופנו להנהלת הגן ולעיריית הוד השרון והיא פוטרה לאלתר והוגשה נגדה תלונה במשטרה בגין תמיכה במעשיי טרור.

"נדהמו לקרוא את הפוסט. מדובר בסייעת שטיפלה כל יום בילדיי. קשה להאמין שבחורה כזו התברגה לעבוד בגן ילדים. הגיע הזמן שיערכו סינונים ויקפידו על בחירתם של העובדים שמטפלים בילדים שלנו. הוד השרון סבלה מספיק ממקרי התעללות בגנים ובפעוטונים. הפעם למזלנו הסייעת נתפסה", אומרת אם לילד שלומד בגן.  

מעיריית הוד השרון נמסר: "העובדת פוטרה והוגשה נגדה תלונה במשטרה. בעקבות דיווחים על עובדת בגן בעיר אשר פרסמה ברשתות החברתיות סטטוסים של תמיכה בטרור, היא פוטרה. מיד עם גילוי המקרה והוגשה נגדה תלונה במשטרה בגין תמיכה בטרור.

עיריית הוד השרון תגלה אפס סובלנות לכל גילוי תמיכה באויב. עם זאת נזכיר כי מרקם החיים שלנו משותף. אנחנו מבקשים מהציבור לגלות ערנות ולהימנע מהתלהמות מכלילה כלפי אוכלוסייה הערבית שברור לנו שחיינו לצידה וביחד עמה – ימשכו. הקפידו על העירנות, עדכנו את המוקד על כל דבר ועניין ושמרו על מרקם קהילתי עירוני חזק ומחזק – רק ככה ננצח".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן