עיר בשקיפות

עם ציון של 99%, עיריית הוד השרון דורגה ברמה האיכות הגבוהה ביותר במדד שקיפות אתרי הרשויות המקומיות לשנת 2021 וזינקה מהמקום הנמוך בו דורגה ב 2017.

עמותת שבי"ל – שקיפות בינלאומית ישראל, פרסמה השבוע את דו"ח מדד שקיפות האתרים ברשויות המקומיות לשנת 2021, הכולל 76 ערים בישראל.

מהדוח עולה, כי עיריית הוד השרון זוכה לציון של 99% ומדורגת ברמה A+, הרמה הגבוהה ביותר במדד. הוד השרון צויינה לטובה גם באחוזי השיפור שעומדים על 21% עד לציון 99% כאמור, לעומת ציון של 78% שקיבלה בשנת 2017.

המדד בוחן את שקיפות המידע לציבור באתרי הרשויות המקומיות. המדד הורחב השנה וכולל יותר מ- 109 קריטריונים, בין היתר בתחומי תכנון ובנייה, מכרזים, תקציב, רישוי עסקים, סביבה והיערכות לחירום.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "השקיפות בהתנהלות העירייה היא ערך מרכזי שאנחנו פועלים כדי ליישם בכל התחומים מתוך הבנה ש שקיפות היא כלי גם לעבודה טובה יוצר וגם לבניית אמון מול הציבור. השיקוף של עמותת שבי״ל לעבודה הפנימית שאנחנו עושים ולהישגים המשמעותיים בפרק זמן קצר הוא עוד אות על הכיוון החדש והנכון של עיריית הוד השרון ועל כך התודה להנהלה, לעובדות ולעובדים.
העלייה של 21% בציון השקיפות של האתרים העירוניים מלמדת שאנחנו פועלים נכון ובמדד הבא ניתן מענה גם לאחוז החסר כדי להשלים שקיפות של 100%.
שקיפות ושיתוף המידע לציבור קריטיים להתנהלות עירונית נכונה, למעורבות ולאמון התושבות והתושבים בעירייה ובפעילותה ולכן נמשיך לחתור לחיזוק השקיפות, באמצעות האתר, כמו גם באמצעות כל הכלים הדיגיטליים והאחרים, העומדים לרשות העירייה ונמשיך לקדם יוזמות שלא בהכרח נמדדות במדד כמו שידור ישיבות מליאת הועדה לתכנון ובניה, הנגשת ניגודי עניינים ולו״ז ראש עירייה כפי שעשינו עד כה ועוד

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן