עיריית הוד השרון והוועדה למעמד האישה ושוויון מגדרי מציינות את יום האישה הבינלאומי

עיריית הוד השרון תציין השנה את יום האישה הבינלאומי באמצעות סדרת הרצאות זום העוסקות בהבנייה החברתית המגדרית, בעולם העסקים, בספורט בתרבות ובאומנות, וכן בשילוב שבין קריירה למשפחה

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי

ביום ה' 4.3 בשעה 17:30 – תיערך הרצאת זום של ירדן ג'רבי, אלופת עולם ומדליסטית אולימפית בג'ודו. 

 

ביום ב' 8.3 בשעה 21:00 בזום, "צוץ יש לנו ראיון", נועה קולר ודנה ויס אחת על אחת.

מספר המקומות מוגבל, ההרשמה מראש באתר העירוני, עלות כרטיס: 10 שקלים.

 

ביום ה' 11.3 בשעה 21:00 בזום, צופית גרנט – "לוקחת נשימה".

מספר מקומות מוגבל, ההרשמה מראש באתר העירוני, עלות כרטיס: 10 שקלים.



דנה וייס

במסגרת יום האישה הבינלאומי בהוד השרון אנו קוראות גם לנשות העיר להשתתף בתערוכת תמונות וירטואלית "בין ארבע קירות ביתי". השהייה בין ארבע קירות היתה אתגר לא פשוט ובשנה האחרונה מצאנו את עצמנו ברגעים מביכים, מאתגרים ומורכבים.

ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: "אי שוויון מיגדרי הוא עדיין המציאות של נשים רבות, מציאות שהחריפה בשנת המשבר שעברנו. ביום האישה נציין את חשיבות הצעידה לשוויון בכל פרט ופרט מחיינו. את הרצון לייצר עתיד שוויוני וטוב יותר לדור הזה ולדורות הבאים. עיריית הוד השרון מחויבת לשינוי הזה – בשיח, בתעסוקה, בשכר ובכל תחומי החיים. אין משימה חשובה מזו ואנו נמשיך לפעול לקידומה".



צופית גרנט

עורכת הדין כנרת כהן חברת מועצת העיר ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי: "יום האשה הבינלאומי, הוא הזדמנות לציין את הישגיהן של נשים בארץ ובעולם, אבל חשוב לא פחות לקדם שיח שוויוני ושוויון מגדרי בכל תחום מתחומי החיים. הוד השרון היא עיר מובילה בכל הקשור לקידום נשים וליצירת סביבת חיים ועבודה שוויונית ואני שמחה שגם ביום האישה אנחנו מקדמים פעילות ערכית חשובה בדמות ההרצאות והפעילויות המוצעות לתושבות ולתושבים. שמתי לי למטרה לדאוג לקידום מעמדן של נשים בחברה ולצמצום הפערים המגדריים בכלל תחומי החיים".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן