עינת קולמן: פרישתו של דני יתום ומפלגת ותיקי ישראל היא הוכחה לכך שעתיד הגיל השלישי בישראל מופקר, אני אמשיך להלחם למען עתיד טוב יותר לגיל השלישי

לאחר 2 מערכות בחירות בהן שמה את קידום זכויות הגיל השלישי ושוויון מגדרי  כמשימות חברתיות ראשונות במעלה , החליטה  עינת קולמן יו"ר מפלגת " ישראליסט זכויותינו בקולנו" לא להתמודד במערכת הבחירות הנוכחית ולהמשיך לפעול ציבורית לקידום זכויות הגיל השלישי.  עינת קולמן "הפרישה של דני יתום וותיקי ישראל והיא הוכחה  לכך שאין מי שידאג לזכויות הגיל השלישי בישראל"

עינת קולמן מכפר סבא בת 44 נשואה +2 ,מנכ"לית "קולמן לגיל השלישי" ומתמחה בליווי אישי ומקצועי לאוכלוסיית הגיל השלישי ובמקביל הקימה ומכהנת כיו"ר מפלגת "ישראליסט – זכויותינו בקולנו"  

עינת התמודדה בשתי מערכות הבחירות האחרונות בראשות המפלגה שהקימה כדי ליצור שינוי  חברתי ביחס לגיל השלישי ושוויון מגדרי.  עם מעט משאבים אבל עם הרבה אמונה והכרת יכולותיה של עינת היא הגיע להכרה משמעותית בציבור בחשיבות הנושאים אותם העלתה לדיון ציבורי, אך האתגר של  לעבור את אחוז החסימה לא הושג

עינת " כבר שנתיים שמדינת ישראל תקועה במערכת בחירות ארוכה ומתמשכת. מיליוני ישראליות וישראלים חיים בצל משבר הקורונה אשר כל יום מחמיר את מצבם הכלכלי והנפשי, יום הבחירות שהיה יום החופשה משפחתי עם תקווה  לעתיד טוב להם ולמשפחות שלהם הפך לעוד יום של חוסר תקווה  ובסיום הבחירות, במקום הקמת ממשלה שוב אנחנו עלולים למצוא את עצמנו חוזרים בדיוק לאותה הנקודה. "

למה בחרת בפעילות פוליטית?

 במקצועי אני עובדת סוציאלית כבר למעלה מ 15 שנה. אני חיה את השטח ובניגוד לפוליטיקאים שיודעים מה הבעיות – לי, כאשת מקצוע וכעצמאית, יש גם את המומחיות ואת הפתרונות.  אני אשת ביצוע, אשת מעשה ואת הדברים האלו אני מביאה איתי אל המערכת הפוליטית. לצערי התמודדות לכנסת דורשת משאבים אשר אותם יש רק למפלגות מכהנות או לאלו שיכולים  להשקיע מכספם או לגייס תרומות נרחבות.

מה העתיד של המפלגה?

אני מתחילה את ההכנות לבחירות הבאות, להערכתי הן יגיעו בקרוב, בטווח של שנה. אני אגיע אליהן מוכנה ארגונית וכלכלית ואלחם עד הסוף על מנת שלגיל השלישי יהיה קול בכנסת.

אני נערכת להקמת  שדולה שתפעל למען הגיל השלישי כבר בכנסת הקרובה. 

קצבאות זקנה ראויות, ביטוחים סיעודיים ומענה לבעית העובדים, אלו הנושאים בהם אתמקד ואביא שינוי.

אני מאוד ממוקדת באוכלוסייה של האזרחים הוותיקים בישראל, במשפחות ובאנשים עם מוגבלויות, חסרי ישע – האנשים שהפוליטיקאים מסתכלים עליהם מלמעלה ומכנים אותם "החצר האחורית של ישראל". אנשים שקופים שהמערכת רומסת ודורסת אותם והפוליטיקאים לא סופרים אותם כבר שנים ארוכות. 

 הזכיה של מרב מיכאלי בראשות מפלגת העבודה וההתעוררות הציבורית שבאה בעקבות זאת מעוררות תקווה לשינוי והכרה ביכולות המיוחדות של הכח הנשי.

הפרישה של דני יתום וותיקי ישראל היא ההוכחה שחייבים מפלגה עם אג'נדה חברתית ברורה.



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן