עזרו לנו למצוא את מאי

מאי יצחקי, תושבת הוד השרון, נעדרת מאז שבת. אחותה עדן: "בפעם האחרונה ששמענו את הקול שלה היא אמרה שהיא עולה אוטו כדי לברוח ממסיבת המוות ברעים. אנחנו מתחננים בפני כל מי שיכול להביא אות חיים ממנה"

מסיבת המוות שהתקיימה ברעים בשבת האחרונה תיחרט לעד בנשמה של משפחת יצחקי מהוד השרון כאות החיים האחרון שנשמע מיקירתם מאי, בחורה יפה בת 25 שבסך הכל יצאה לבלות ולרקוד ונקלעה לסיוט הגרוע מכל.

"הפעם האחרונה שבה שמענו ממנה הייתה בשעה שש וחצי בבוקר", מספרת אחותה עדן יצחקי בשיחה עם "הוד השרון ניוז" ובקולה ניתן להרגיש את הכאב והדאגה. "הם שמעו טילים וברחו. היא אמרה שהם יוצאים משם. בתשע וחצי היא אמרה שהם תקועים בפקק ואז נותק הקשר. נודע לנו מחברים שהשיירה נקלעה לירי של המחבלים. שמענו שהיא וחברה שלה התחבאו בתוך מקרר. זה כל מה שאנחנו יודעים על מה שקרה".

לדבריה, פרט למשטרה שהכריזה על אחותה נעדרת אף גורם רשמי לא פנה אליה או למישהו ממשפחתה. "היחידים שבקשר איתנו הם משפחות החטופים שמנסים לברר כל פרט מידע", היא אומרת ומבטאת את מה שמשפחות רבות של החטופים מרגישים – שהמדינה למעשה זנחה אותם.

מה את חושבת על ההתנהלות של המדינה בנושא?

"מה אפשר להגיד? ברור שאנחנו מרגישים מופקרים כשזה היחס שאנחנו מקבלים. בסופו של דבר מה שמנסים לשדר לנו זה שאנחנו לבד וצריכים להסתדר. אנחנו מתחננים בפני כל מי שיכול להביא אות חיים מאחותי".

אם אחותי הייתה שומעת אותך עכשיו מה היית אומרת לה?

"אנחנו יודעים שאת חיה ומתפללים שתחזרי בשלום. תחזיקי מעמד. אני בטוחה שניפגש".

כל היודע דבר מוזמן ליצור קשר עם המשפחה: 054-9850385

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן