"עזרו לנו להחזיר את ההלוואה שג'וני לקח"

אמיר קן-דרור, תושב הוד השרון, שבנו יהונתן נרצח במסיבת נובה יחד עם חברתו יעל רוזמן, מספר בגאווה על הבן המוצלח שהיה מוקף בחברים, אהבה והצליח בכל דבר שבו נגע. כעת מבקש האב למכור את העסק שלו – "עראיס מחנה יהודה" בתל אביב

עזרו לנו להחזיר את ההלוואה יונתן קן דרור ז"ל
יונתן קן דרור ויעל רוזמן ז"ל

הטבח שהתרחש ב-7.10 הותיר מאות משפחות שבורות ומדממות שאיבדו את יקיריהם. 3 חודשים לאחר הרציחות, וההמתנה לחזרתם של החטופים, נפגשנו עם אמיר קן-דרור אביו של יהונתן, שנרצח בעת שרקד במקום שהכי אהב – במסיבה. "יהונתן הותיר אחריו עסק פעיל שקנה שנה וחצי לפני הירצחו. הוא תפעל את המסעדה עם שותף, שכעת רוצה למכור את חלקו ולשוב לעיר הולדתו – ירושלים. אני לא מבין שום דבר בתחום הקולינריה והמסעדנות ומתכוון למכור את חלקו של בני יחד עם חלקו של שותפו". 

יהונתן קן-דרור(28), שמכונה בפי חבריו ג'וני, בילה במסיבת נובה ברעים, יחד עם חברתו יעל רוזמן (26). המחבלים שהגיעו למקום, רצחו וטבחו במרבית המבלים, שמו את ידם גם על בני הזוג. 

"יהונתן היה בן הזקונים שלנו. הוא היה לוחם בצנחנים, סיים תואר באוניברסיטה ולפני שנה וחצי נכנס שותף למסעדה ב'עראיס'. הוא ויעל התגוררו עמנו במשך 3 שנים ועברו בהמשך להתגורר בתל אביב. החיים שלהם רק החלו ואני בטוח שהצעד הבא שלהם היה להתחתן". 

יהונתן היה ציפור דרור, הוא אהב את חיי הלילה וניהל לא מעט בארים ומסעדות, מספר אביו. "לפני שנה וחצי עשה מהלך ורכש את מחציתה של מסעדת 'עראיס מחנה יהודה'. הכל היה נפלא עד ל-7.10 בו איבדנו אותו לעד". 

 

 

עזרו לנו להחזיר
ג'וני קן דרור ז"ל "יהונתן היה ציפור דרור, הוא אהב את חיי הלילה "

אתם בקשר עם משפחת רוזמן?

"יעל הייתה אצלנו בת בית, אשתי כינתה אותה 'כלתי'. אנחנו שומרים על קשר עם משפחתה".

כיצד אתם מתכוונים להנציח את יהונתן?

"כרגע קשה לנו. יהונתן היה הדבק של כולנו. כל החברים שלו מספרים לנו על דברים משותפים שחוו יחד – דבר שמנחם אותנו ומחמם לנו את הלב. הוא ידע לגעת בכל אחד ונשאר כזה גם במותו. ביום חמישי השתתפנו בנטיעות בפארק רעים – שם נטענו עץ על שמו. אני מאמין שנמצא את הדרך להנציח אותו בדרכו". 

לדברי קן –דרור, מדובר בעסק רווחי ופעיל שלא דורש השקעה. אנחנו מוכרים את העסק במחיר הפסד רק כדי להחזיר את ההלוואה שבני לקח. מי שמכיר חבר'ה צעירים, שרוצים להתחיל את החיים בעסק עצמאי, קיים, עובד ומניב, אשמח אם תקשרו ביננו. הרוכש יקבל הדרכה מקיפה ולמעשה יוכל להפעיל את העסק ביומו הראשון, מבלי להשקיע דבר נוסף. מחיר מבוקש 350.000 שח' ל-100% בעלות, זכיינות וציוד.

למעוניינים בפרטים נוספים, ניתן לפנות לאמיר קן-דרור בטלפון: 054-3123100

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן