"עזרו לי להציל את הבת שלי"

ויוריקה סטורזה, תושבת זרה, נלחמת כדי להציל את בתה בת ה-13, שחלתה במחלת הסרטן. לדבריה חברת הביטוח לא מוכנה להמשיך לבטח את בתה והיא נותרה ללא מענה כספי להמשך הטיפולים

"עזרו לי להציל את הבת שלי" ויוריקה סטורזה, נלחמת כדי להציל את בתה בת ה-13, שחלתה בסרטן

ויוריקה ובתה מתגוררות בהוד השרון ומבקשות את עזרת הציבור בתרומות כספיות כדי שבתה של ויוריקה תוכל להמשיך לחיות וליהנות ככל בני גילה. ויוריקה, עלתה לארץ לפני כ-20 שנים. בתה נולדה בארץ ולאחרונה חלתה בסרטן בלוטת התריס. היא טופלה אך הסרטן התפשט לריאותיה. 

לדברי אמה, היא בוטחה מאחת מהחברות הגדולות במשך שנים והיא נהגה לחדש את הביטוח כל שנה, אך כעת כשהיא חלתה בסרטן – חברת הביטוח מסרבת להמשיך ולבטח אותה. 

ויוריקה: "אני עובדת בניקיונות של בתים כדי לממן את הטיפולים. עד עכשיו הצלחתי לממן את הטיפולים מהכסף של חברת הביטוח. של בתי. הסרטן התפשט לריאותיה – כרגע הוא רדום ועוד אפשר להציל אותה אבל לצערי אין לי כסף עבור הטיפולים והאבחונים. ואני חוששת לחיי בתי". 

רוזי הנדל שמסייעת לויוריקה ובתה: "בתה של ויוריקה חייבת לעבור אבחונים וטיפולים במיידי. מדובר בילדה מקסימה שרוצה ליהנות ולחיות ככל בני גילה. החיים שלה נעצרו כרגע והיא ואמה חסרות אונים. 

היא אמורה לעבור טיפולים בבית החולים שניידר – אבל שם לא מזהים אותה במחשב כי היא לא מבוטחת. כרגע הרבה אנשים מנסים לסייע לה מול חברת הביטוח וגם מול בית החולים. גם האם וגם בתה חוות קשיים רבים ורק התגייסות הקהילה תוכל לסייע להן".

חשבון לתרומות: בנק דיסקונט, סניף 187 הוד השרון מס חשבון 184879479

לבירורים: רוזי הנדל טלפון 054-5346450



כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן