סרן רון אפרימי מהוד השרון נפל ברצועת עזה

תשעה חיילי צה"ל נפלו בקרבות בעזה אתמול בינהם בן העיר סרן רון אפרימי, יהי זכרם ברוך

הוד השרון מלווה את רון אפרימי הי"ד
סרן רון אפרימי הי"ד

סרן רון אפרימי מהוד השרון נפל בקרב בעזה. צה"ל התיר לפרסום כי חמישה לוחמים נוספים נהרגו אתמול (שני) ברצועת עזה. הלוחמים נהרגו מפיצוץ חומר הנפץ במחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז רצועת עזה. סרן מיל' רון אפרימי 26, מהוד השרון הוא אחד מהלוחמים שנהרגו

 בוגר תיכון רמון ומגמת המוזיקה וקצין ביחידת יהל״ם בהנדסה הקרבית יהי זכרו ברוך. 

מעיריית הוד השרון נמסר: "בצער רב ובלב כואב קיבלנו את הבשורה המרה על נפילתו בקרב במרכז רצועת עזה של סרן (במיל') רון אפרימי ז"ל. רון קצין הנדסה קרבית ביחידת יהל"ם, בן 26, תושב הוד השרון. עיריית הוד השרון וקהילת תיכון רמון מרכינות ראש בכאב ומשתתפות בצערה הכבד של המשפחה. ההורים יהודית ושמואל, האחים עומרי וגל, בת הזוג גפן וכל בנות ובני המשפחה."
סרן במילואים רון אפרימי, מגיל עמל, בן ליהודית ושמואל, אח לעומרי וגל, היה בוגר מחזור תשע"ה (2015) בתיכון רמון, במגמת המוזיקה והדריך בנוער העובד.
בסיום התיכון, למד רון במכינה הקדם צבאית תבור ולאחר מכן התגייס ליחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית ואף המשיך בשירות מילואים ביחידה. לאחר שחרורו מצה"ל, טייל רון במזרח, סייע בהקמת סטארט-אפ והיה אמור להתחיל השנה את לימודיו באוניברסיטת תל-אביב.

עומרי, אחיו של רון מספר: "רון אהב חינוך, ואהב לפקד על חיילים שהיו הכל בשבילו. כל חייל שעבר תחתיו יזכור ויעריך אותו לעד. הוא הכשיר לוחמים רבים. מה-7.10 התגייס למילואים בלי היסוס ועם תחושת שליחות גדולה. רון פיקד על צוות של מילואימניקים ופעל בשיא העוצמה והנחישות. אנחנו תמיד נזכור אותו ככה כדמות להערצה".

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: במותו כמו בחייו, סרן (מיל) רון אפרימי היה איפה שהיו צריכים אותו. צנוע ומוביל, דואג לחבריו ולעמו. קהילת הוד השרון כואבת עד מאוד ומחבקת את ההורים יהודית ושמואל, האחים עומרי וגל ובת הזוג גפן באובדנם הבלתי נתפס״.

חנה דלמדיגו, מנהלת תיכון רמון בהוד השרון: ״רון היה מהבולטים במגמת המוזיקה בתיכון. ניגן, הרים הופעות, חיבר בין חברים, ענו, עם חיוך כובש שמח ומשמח. הלב שבור״

בְּרִית אֱמֶת הִיא לָנוּ, קֶשֶׁר לֹא נִפְרָד

רַק אֲשֶׁר אָבַד לִי – קִנְיָנִי לָעַד. (רחל)

המשפחה תשב שבעה ברחוב ששת הימים 28 שכונת גיל עמל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן