"ספינת הדגל של מכוני הפיזיותרפיה בארץ"

 מכון הפיזיותרפיה המתקדם של כללית במרפאת המושבה בהוד השרון משתרע על שטח של 500 מ"ר ומעניק שירותים במנעד תחומים  צפו בסיור וירטואלי בין חדרי המכון עם המנהלת, סימונה פלד

 

 

 

סימונה פלד מנהלת מכון הפיזיותרפיה כללית כיכר המושבה

אחת מגולות הכותרת של המרכז הרפואי המושבה, אותו חנכה באחרונה כללית בהוד השרון, היא מכון הפיזיותרפיה החדשני ורחב הידיים אשר פועל בקומה הרביעית.המכון, בניהולה של סימונה פלד, משתרע על שטח של כ-500 מ"ר הכוללים 10 מיטות טיפול, חדר כושר המאובזר במכשירים לחיזוק השרירים והגדלת סיבולת לב-ריאה, חדר לטיפול בבעיות יציבה, חדר טיפולים ייעודי לחיזוק רצפת האגן, חדר לטיפולים ניורולוגיים ועוד.

 

"אנו עובדים עם המטופלים המגיעים אלינו על שיקום באמצעות מכשירים, תוך שימת דגש על תרגילים אשר יאפשרו להם המשך טיפול בבית, גם בהיעדרם של המכשירים", מתגאה פלד ומוסיפה: "אחד הדגשים החשובים שאנחנו שמים כאן הוא עבודה בקבוצות לפי נושאים דוגמת שיווי משקל במבוגרים, טיפול בגב, בגפיים ועוד".

 

שחר מאירי, מטופל שסבל משבר בקרסול ומטופל במכון הפיזיותרפיה, ביקש להחמיא לפיזיותרפיסט נמרוד וסיפר: "אני מטופל כאן יפה, יש אווירה נעימה. נקי, מסודר, עומדים בזמנים, אני מתקדם ומאוד מרוצה".

 

"הפיזיותרפיה היא מקצוע חשוב לשיקום, קידום בריאות ובמניעת תחלואה", מסכמת פלד ומוסיפה טיפ חשוב: "להרבות בפעילות במהלך היום, להימנע מיושבנות ולבצע פעילות גופנית שכוללת פעילות אירובית ועבודה על כוח לחיזוק השרירים".

 

לסיור וירטואלי ברחבי מכון הפיזיותרפיה, צפו בסרטון המצורף

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן