"סוף עצוב לחיפושים, זוהתה גופתה של חגית רפאלי מישקין "

שבועיים של תקווה הסתיימו עם ההודעה על מציאת. גופתה של ד"ר חגית רפאלי מישקין מהוד השרון, ההלוויה תתתקיים היום יום א 22.10 בשעה 15:00 בבית העלמין נוה הדר

שבועיים של תקווה הסתיימו בצער רב ובכאב גדול  ד״ר חגית רפאלי מישקין ז"ל, בת 48 ותושבת הוד השרון, נמצאה לאחר שנרצחה באכזריות על ידי מחבלי החמאס במתקפת הטרור של ה 7 לאוקטובר.

חגית, אם לשלושה, ד"ר לחינוך, הייתה מורה ומחנכת, וראש תוכנית תספ"ה במכון מופ"ת- לשילוב עובדי הוראה מהקהילה האתיופית במערכת החינוך.גדלה בכפר סבא, למדה בבית הספר בן גוריון ובחטיבת בן צבי בעיר.

הלווייתה תתקיים מחר, יום ראשון 22/10, בשעה 15:00, בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון.

חבריה של חגית רפאלי מישקין, מהוד השרון שהוגדרה נעדרת מאז יום שבת שעברה, מספרים בעצב על מציאת גופתה. "עשינו הכל כדי למצוא אותה וקיווינו שהיא בחיים. לצערנו אתמול בלילה גופתה זוהתה על פי DNA", אומרות חברותיה שהקימו חמ"ל חיפושים. משפחתה וחבריה של חגית הקימו חמ"ל וניסו לאתר אותה בכל דרך אפשרית. חברתה גבי מספרת שהם האמינו עד לרגע האחרון שהיא בחיים.
עקבותיה של חגית רפאלי משקין מהוד השרון, אם לשלושה ילדים נעלמו מאז הפיגוע הרצחני ביישוב בארי. רגע לפני שנותק עמה הקשר, כתבה לבעלה מאור: "יורים עליי, אני ליד קיבוץ בארי – תבוא". בעלה ביקש ממנה להתקשר אליו, היא ענתה – "תיכף", ומאז הקשר עמה נותק.
גבי חברתה: "חגית הייתה אישה חכמה – גם בפן הרוחני וגם בפן המעשי. חשבנו שהיא פצועה והאמנו שנמצא אותה. הקמנו חמ"ל דרכו הפצנו פוסטים ומידע בכל הרשתות החברתיות. בקשנו את עזרת הציבור בכל פיסת מידע אודותיה, אך לצערנו אתמול בערב – בעלה מאור קבל את הבשורה המרה. גופתה זוהתה בוודאות על פי DNA שנלקח מבנה ובני משפחתה. האבדה קשה לכולנו – איבדנו אישה של עשייה בתחום החינוך, כזו שיזמה אירועים חברתיים ואם מקסימה לשלושה ילדים. אנחנו נדאג שלא יישכחו אותה – יהי זכרה ברוך"

חברה נוה גור ספד לה: "את בטח שם עכשיו, מחייכת לך בחצי החיוך השובבי שלך, במבוכה קלה, כמו מבקשת לומר למאור, לנועה הגיבורה ולשני אחיה, חבורת מופלאים שלך – שאת עכשיו בטוב שם, נחה, מחייכת ועושה שמח גם שם למעלה.
ד״ר לחיים שכמותך. יהי זכרך ברוך, חגית."
מעיריית הוד השרון נמסר: "בצער רב ובלב כואב קיבלנו את הבשורה המרה על הירצחה של חגית רפאלי מישקין ז"ל, בת 48, מורה ומחנכת בחטיבת השקמים ובתיכון הדמוקרטי. קהילת הוד השרון מרכינה ראש בכאב ומשתתפת בצערם של ילדיה נועה, אורי ועידו, האם שרה, האחיות מיכל ויעל וכל המשפחה. אנו מחבקים את המשפחה ונעמוד לצידה בכל שיידרש. זוהי שעה קשה למדינת ישראל כולה ולהוד השרון בתוכה. יחד נתמודד. יחד ננצח! יהי זכרה ברוך. השבעה תערך ברחוב שז"ר 7 קומה 1 דירה 6 הוד השרון, בין השעות 10:00-14:00 ו- 17:00-21:00. הסעות להלוויה יצאו בשעה 13:30 ממגרש החנייה ברחוב המחתרות, בסמוך למגרש הכדורגל גני צבי".

עיריית כפר סבא: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על הירצחה של ד״ר חגית רפאלי מישקין ז"ל, בת 48 ותושבת הוד השרון, בתה של שרה רפאלי, תושבת עירנו. חגית, אם לשלושה, אשר גדלה והתחנכה בכפר סבא, למדה בבית הספר בן גוריון ובחטיבת בן צבי בעיר. חגית ז״ל, ד"ר לחינוך, הייתה מורה ומחנכת, וראש תוכנית תספ"ה במכון מופ"ת- לשילוב עובדי הוראה מהקהילה האתיופית במערכת החינוך. היא נרצחה באכזריות על ידי מחבלי החמאס הנתעבים. משפחת כפר סבא מרכינה ראש בכאב ומשתתפת בצערם של אמה, ילדיה וכל בני משפחתה. נמשיך ללוות באופן צמוד את בני המשפחה בכל הנדרש.

 

הלווייתה תתקיים  ביום ראשון 22/10, בשעה 15:00, בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן