"סוף סוף יצאתי לחיים חדשים"

אלון פז (46) מהוד השרון, משותק בכל חלקי גופו, זכה להתחתן עם בחירת ליבו לאחר 13 שנים בהן היה מרותק למיטתו בבית החולים "רבקה" בפתח תקווה

"אין ייאוש בעולם. במשך 13 שנה התפללתי שאמצא את הזיווג שלי ושאזכה להתגורר בבית משלי. חולמי התגשם בזכות דבקות באמונה. אף פעם אסור לאבד תקווה", אומר אלון שזכה להגשים את חלומותיו ולפני שבועיים, עזב לראשונה את כתלי בית החולים אל ביתו החדש – שהיה בתהליך בנייה בזמן שהיה מאושפז.

אלון פז, הוא סיפור השראה לכולנו. לדבריו, בעוד שכולנו מסתובבים חופשי ומקטרים על תלאות היום והמטלות השוחקות, צריך לזכור תמיד שיש מישהו שרע לו יותר. "חבקו את החיים בשתי ידיים, תאהבו, תתפללו והכל יסתדר בסוף. אני חיכיתי 'לגאולה' 13 שנה במיטת בית החולים. לא ראיתי אור יום וכמעט שלא היו לי מבקרים. בזכות התפילות ודבקות המטרה הצלחתי להגשים את חלומותיי".

פז, תושב מגדיאל לשעבר, נפצע בתאונת דרכים שבעקבותיה הפך למשותק בכל גופו. הוא מונשם 24 שעות ביממה ומצליח לתקשר עם הסביבה באמצעות דיבור והנעת שרירי פניו. עד לפני התאונה למד בתיכון "נעמת" ועבד בדואר שליחים בעיר הוד השרון. התאונה הקשה ששינתה את חיו, התרחשה סמוך לבית יהושוע. "נסעתי לפגוש חבר באיקאה. כשהגעתי לאזור בית יהושוע סטיתי מהדרך מסיבה שלא זכורה לי והתנגשתי בקיר בטון. מאז חיי השתנו, אני כלוא בתוך גופי אך לא מלונן", אומר פז, שלפני שבועיים עבר להתגורר בביתו החדש שבפתח תקווה והשבוע התחתן עם בחרת ליבו יפית ימית. זו צפתה באחד מהסרטונים שפרסם – התאהבה בו ומשם הדרך לחתונה לפחות מבחינתה הייתה ברורה.

"התאהבתי באלון באותו הרגע שראיתי אותו. הוא פרסם סרטון על רוחניות ואמונה וציין שהוא מחפש זיווג. קשה לי להסביר את זה, אבל התאהבתי בו מיד. כבר למחרת ביקרתי אותו וידעתי שהוא האחד שלי".

ומה עם אלון גם הוא היה שותף להרגשתך?

"לא היה לי פשוט איתו. הוא חשש בתחילה אבל התקרבנו ולמדנו להכיר אחד את השנייה דיי מהר".

אלון: "הבנתי שאם אדחה אותה אפספס את ההזדמנות של החיים שלי. יפית היא אישה של נתינה ואהבה. החתונה איתה זה הדבר הכי טוב שקרה לי. לפני שבועיים היא הגיעה לביתנו לפניי והכינה את הבית לקראתי".

נפגשנו לפני 5 שנים כשראיינתי אותך בבית רבקה. אז חלמת לעבור להתגורר בבית משלך ולמצוא זיווג. מה נתן לך את כוחות הנפש להתמודד עם כל מה שעברת בחדר קטן מבלי להתייאש?

"הרבה אנשים עודדו אותי. זה לא היה קל להפוך מבחור צעיר ופעיל לנכה ששוכב במיטה ללא יכולת לזוז. התקרבתי לדת וזה בין השאר מה שחיזק אותי. ידעתי בתוך תוכי שאזכה לחיות כמו כולם".    

פז, הגיע לחתונתו שנערכה באולם חתונות בנס ציונה באדיבותם של ארגון 'איחוד הצלה'. הוא שונע לחתונה על ידיי צוות המתנדבים שהתרגשו לקחת חלק בשמחת בני הזוג. "החתונה הייתה השיא. מאות בני משפחה וחברים הגיעו לשמח אותנו. עכשיו אנחנו מתחילים את החיים שלנו ביחד", אומר פז ומחייך באושר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן