נשות הברזל של הוד השרון

 מאות תושבים מעוטף עזה והצפון – עברו למרכז ולעיר הוד השרון, בעקבות המלחמה,  כאן הם זוכים לקבלת פנים חמה מהתושבים ומהמנהלות של "הוד השרון שלנו – פורום תושבי הוד השרון" שהקימו חמ"ל בביתן

פורום הוד השרון שלנו
חבילות לחיילים בני ברית בהובלת דליה לוי

נשות הברזל של הוד השרון, "משפחות רבות חוו פגיעה ברמה כזו אחרת, משכן או מכר שנפגע עד איבוד קרובי המשפחה האהובים ביותר. בתוך המהומה, המשבר והשבר אנחנו חייבים להמשיך לתפקד", אומרת נירית סוקול, שמנהלת את פורום התושבים העירוני שמונה 16,700 חברים.  

החמ"ל שהקימו במשותף נירית סוקול יחד עם עורכת הדין קרן רז, מסייע בשוטף למאות תושבים. מליקוי ומחדל בשכונה ועד לתרומות למשפחות נזקקות. כעת, כשמאות משפחות הגיעו לעיר – מצליחות השתיים לתת מענה במציאת פתרונות כמו מגורים זמניים, פעילות פנאי והפוגה, תרומות של בגדים, צעצועים וציוד ומזון לחיילי צה"ל.

סוקול: "מאז ה-7 באוקטובר, הפכנו את הפורום עירוני לחמ״ל שדרכו עובר כמעט כל מידע – עדכונים חדשותיים, שכול, מידע בנוגע לחטופים ועד לאירועים ביטחוניים באזור. 

במהלך החודש האחרון, הצלחנו לגייס מאות מתנדבים שתושבי העיר לטובת מיזמים עירוניים. גילנו קהילה מעורבת, מחבקת, שרק מבקשת לקחת חלק בנתינה".

מי מסייע לכם?

"שיתפנו פעולה עם נשיאת בני ברית דליה לוי, שם אורזים חבילות לחיילים, אנשי מילואים ומשפחות מעוטף עזה .מדובר בכמות מטורפת של גלידות, צעצועים, משחקים ובגדים. הצלחנו לגייס חלות, עוגות ומאפים שנשלחו עם ציורים וברכות לחיילנו

בעורף. הקמנו חמ״ל שנותן מעטפת לנשים שהבעלים שלהם במילואים – החל משירותי כביסה ועד בייביסיטר לילדים. זכינו לחלק יותר מ-100 זרי פרחים לנשים שבעליהם גויסו למילואים ולאימהות של חיילים וחיילות. לצערנו אנחנו עסוקים גם בדיווחים על שכול וכאב מידע שעולה בדף הפייסבוק שלנו. סיפורים של חטופים, פצועים והרוגים". 

לצד הכאב, זוכות סוקול ורז, לשמח את ילדי העוטף ורק לאחרונה, הצליחו להפיק יום הולדת לילדה שנמלטה יחד עם משפחתה משדרות. חגיגת יום הולדת לילד שאביו במילואים, לצד חלוקת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולות ומשפחות שאיבדו פרנסתם.

"חשוב לנו להודות לכל מי שתומך, מתנדב ומסייע לנו בעשייה החברתית – רק יחד ננצח". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן