ניצלתי בנס – צומת הדמים של דרך רמתיים

צומת הדמים של דרך רמתיים, נוי (26) נקלעה לתאונה דרכים בצומת דרך רמתיים פינת גני עם – מתריעה על סכנה ממשית: "מדובר בצומת מסוכן שעלול לגבות חיי אדם"

צומת הדמים של דרך רמתיים
צומת הדמים של דרך רמתיים

צומת הדמים של דרך רמתיים, ביום רבעי ה-18 לחודש בשעה 9:30 הגיע נוי לבקר את הוריה שמתגוררים בעיר הוד השרון. כשהגיעה לצומת גני עם מכוון נווה נאמן למרכז העיר, נעמדה ברמזור וכשזה התחלף לירוק, החלה בנסיעה. נהגת שפנתה שמאלה מגני עם – נכנסה בה לדבריה. 

נוי ההרה, שנולדה וגדלה בעיר הוד השרון, פונתה מהמקום על ידי מד"א ואושפזה למשך יומיים בבית החולים. כעת  היא מבקשת מהעירייה להציב במקום מצלמות או לחילופין פיקוח. רבות דובר על צומת גני עם הפקוק והמסורבל שמדי יום עוברים בו רכבים רבים. העבודות שמתבצעות בסמוך, נמשכות לדברי התושבים מעל לשנה וגורמות לכאוס בשעות הלחץ. 

"אני בהריון וכל מה שעמד לנגד עיניי באותם הרגעים העובר שלי. אף אחד לא צריך לעבור דבר כזה בטח שלא אישה בהריון". 

"עמדתי בנתיב השמאלי לכוון מרכז רמתיים. כשהרמזור התחלף לירוק התחלתי בנסיעה, לפתע ראיתי רכב מולי, הנהגת הסתכלה לצדדים ולא הבנתי למה היא החלה בנסיעה. לא היה לי לאן לסטות והאטתי כשלפתע שמעתי בום. הרכבים שלנו התנגשו ואני עד עכשיו לא מבינה מה קרה שם. כריות האוויר נפתחו בעוצמה על בטני, הרכב נמעך בחלקו ואני הייתי מאוד נסערת". 

לדברי נוי, אמה שעברה במקום הגיעה לסייע לה כולל עוברי אורח שהזמינו את מד"א. פוניתי לבית החולים ועקב דימום – אושפזתי למשך יומיים. עברו עליי יומיים מאוד קשים. אני רק יכולה לשער שהנהגת פרצה לצומת כשהרמזור באדום. גם היא פונתה לבית החולים – שם החלפנו פרטים. אחרי מה שעברתי, כל מה שאני רוצה זה שהעירייה תבדוק מה באמת קורה בצומת. כדאי שיוצבו מצלמות או שיהיה פיקוח בייחוד בשעות העומס כדי למנוע הישנות של מקרים כאלה. ניצלתי בנס ואני לא בטוחה שבתאונה הבאה לנהגים יהיה מזל כזה. צריך שתהיה שם הרתעה כדי שנהגים ייסעו בזהירות ולא 'יגנבו' את הרמזור". 

‏נוי פונה בבקשה לבעלי עסקים במקום שיש להם מצלמות שיצרו עמה קשר. "אני רוצה להבין מה קרה שם", היא אומרת ומבקשת את עזרת הציבור. למעוניינים לסייע: 054-4928806

מעיריית הוד השרון נמסר: "הצומת נמצאת בעבודה עדיין ומתוכננת התקנת מצלמות וכן ביתר הצמתים בדרך רמתיים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן