"מעולם לא הרגשתי חסר אונים כמו שאני מרגיש כיום"

תומר בדני, בעל חברה לעבודות תשתית, נולד וגדל בעיר הוד השרון, מעיד על תופעה של גניבת הציוד של העסק שלו. לדבריו, הוא תופס את הגנבים בעצמו והמשטרה מנגד חוקרת ומשחררת אותם

תומר בדני - מרגיש חסר אונים

בדני, יליד הוד השרון, מנהל עבודה בחברה משפחתית  לתשתיות ופיתוח, כיום משמש כקבלן לעבודות שיפוצים בהוד השרון. לדבריו, בחודשים האחרונים העסק שלו נפגע כתוצאה מגניבות חוזרות ונשנות. "גונבים לי ציוד יקר ערך פעם אחר פעם. אני משמש כמנהל פרויקט ומנהל עבודה בחברה משפחתית. אנו מבצעים עבודות תשתיות ופיתוח מעל ל-40 שנים בכל רחבי הארץ. לצערי אני מרגיש חסר אונים גם מהפרקליטות וגם ממשטרת ישראל. המצב לא יכול להימשך כך ואני לא רוצה להגיע לרגע שבו אצטרך לקחת את החוק לידיים כדי להגן על עצמי".

לדבריו של בדני, הוא נאבק במכת הגניבות במשך שנתיים ללא אור בקצה המנהרה. "זה התחיל לפני שנתיים כשתפסנו גנבים מעמיסים ברזל על משאית והזמנו את המשטרה.   "השוטרים הגיעו, עצרו את הגנבים ולקחו את המשאית ביחד עם הברזל. לאחר כחודש שיחררו את המשאית עם הברזל עליה בשווי של 150,000 שקל – כמובן שהברזל נעלם".

לטענתו של בדני, מכת הגנבות נמשכת. "לפני שנה וחצי תפסתי גנבים מעמיסים תבניות של יציקה מהאתר שלי. לאחר מרדף ומאבק, תפסתי את אחד הגנבים שטען כי הוא קיבל 200 שקל להעמיס את הסחורה. אותו גנב שוחרר כמה שעות לאחר מכן. בנוסף, לפני חצי שנה, פרצו למשרדי וגנבו מתוכו ציוד רב".

אני לא מבין כמה אפשר להילחם לבד? כל פעם אני רק נפצע  ומסכן את עצמי ואת הסביבה. יש לי רישיון לנשק והפחד הכי גדול שלי שבמידה ואשתמש בו, יעצרו אותי ולא את הגנב כי בי קל להם להילחם

סחורה וציוד בשווי מאות אלפי שקלים נגנבים ואין מענה מהמשטרה

ומה קרה הפעם?

"יש לי  את הצילום של פניו של הגנב כשהוא מצולם בסרטון. למרות זאת, נודע לי שלא עושים כלום בנושא. הגניבות לצערי ממשיכות. לפני 4 חודשים גנבו לי קונטיינר מאזור התעשייה בהוד השרון ולמרות התלונה שהגשתי, הגנבים עדיין לא נתפסו – למרות שכל האזור מצולם. לפני שבועיים, נגנב לי שוב ציוד מרחוב המייסדים בעיר הוד השרון. תפסתי את הגנבים באמצע העמסה של קונטיינר. השבוע תפסתי שוב גנבים ברחוב הפרדס בהוד השרון. חסמנו את המשאית שלהם והזעקנו את המשטרה בשעה 21:44. המשטרה הגיעה רק בשעה 23:03.אני מקווה שהגנבים יענשו הפעם. אם אין הרתעה הם ישבו לכאן.

אני לא מבין כמה אפשר להילחם לבד? כל פעם אני רק נפצע  ומסכן את עצמי ואת הסביבה. יש לי רישיון לנשק והפחד הכי גדול שלי שבמידה ואשתמש בו, יעצרו אותי ולא את הגנב כי בי קל להם להילחם. אני מקווה שהמקרה יגיע לאוזניים הנכונות. יש במדינה שלנו חוק אך כרגע אני מרגיש שאני חי במדינת עולם שלישי".

מהמשטרה נמסר: "אמש הוגשה תלונה שעודנה נחקרת, במהלכה בוצעו פעולות חקירה רבות. מעבר לכך לא נוכל לפרט אודות חקירה מתנהלת".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן