מנהלת תיכון הדרים עירית קרס, נבחרה במכרז למנהלת החינוך העל יסודי בעיריית הוד השרון

עירית קרס, אשת חינוך מוערכת, החלה את דרכה בחטיבת הראשונים, לאחר מספר שנים עברה לתיכון הדרים בעיר, חינכה דורות של תלמידות ותלמידים וביצעה קשת רחבה של תפקידים.

   

בעשור האחרון ניהלה עירית את תיכון הדרים והובילה אותו להישגים משמעותיים: למצויינות חברתית וערכית, פיתוח יוזמות חינוכיות ומתן מענה לאוכלוסיות מגוונות, כיתות מצטיינים, מב"ר וחינוך מיוחד.
ועדת המכרז, שהתרשמה מהחזון החינוכי שמובילה עירית ומהיוזמות החינוכיות שבכוונתה לקדם בחינוך העל יסודי בעיר, בחרה בה ברב קולות.
בימים הקרובים יתפרסם מכרז לניהול תיכון הדרים.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "מערכת החינוך בהוד השרון התפתחה והתקדמה בשנים האחרונות, תהליך שזכה אף להוקרה ממשרד החינוך שבחר להעניק למערכת החינוך העירונית את פרס החינוך הארצי והמחוזי. על מנת להמשיך ולפתח את מערכת החינוך ואת מחויבותה למצוינות פדגוגית ולמעורבות חברתית וערכית, הוחלט על מינוי מנהלת החינוך העל יסודי, תחת אגף החינוך העירוני, זאת בכדי לסייע בקידום החינוך העל יסודי בעיר ובהעצמת המנהלות והמנהלים. עירית קרס הוכיחה את עצמה כאשת חינוך ערכית ומקצועית וכמנהלת מצטיינת ואני בטוח שתמשיך להצטיין ולהוביל את החינוך העל יסודי בעיר להישגים".

מנהלת אגף החינוך, מיכל אפרתי: "אני מאחלת הצלחה רבה לעירית שמצטרפת לצוות המנצח של אגף החינוך. חשוב לנו להצמיח מנהיגות ניהולית מתוך העיר ואני משוכנעת שעירית תמשיך ותוביל את קבוצת מנהלי העל יסודי ביד רמה ובמקצועיות".

עירית קרס, מנהלת החינוך העל יסודי הנבחרת: "בעשר השנים האחרונות ,היתה לי הזכות לנהל את תיכון הדרים, מקום שהיווה עבורי בית במשך שנים. בשנים הללו, בשיתוף עם קהילה חמה ותומכת וצוות מורים חולם יוזם ומגשים, הובלנו את התיכון להישגים ערכיים ואקדמיים שאני בטוחה שיימשכו גם תחת המנהל.ת החדש.ה. בתפקידי כמנהלת החינוך העל יסודי אלווה את תיכון הדרים ואת כל מוסדות החינוך העל יסודיים בעיר, על מנת לסייע להם להוביל ולהצטיין".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן