מי ראה ומי שמע על תאונת הפגע וברח?

שי גרבוסקי , רוכב אופנוע שנפגע בתאונת פגע וברח בצומת שרונים, מבקש ממי שהיה עד לאירוע ליצור עמו קשר כדי לאתר את הנהג שגרם לתאונתו והותיר אותו שבר כלי. "אני מחפש עדי ראייה ושוקל לתבוע את האחראיים על הליקויים בכביש שבין השאר גרמו לתאונה"

תאונת הדרכים התרחשה ביום חמישי ה-28.3 סמוך לשעה 16:50 בצומת שרונים בהוד השרון. שי גרבוסקי, נקלע לתאונה בזמן שרכב על האופנוע שלו לכוון מרכז העיר. רכב פרטי שנסע במקום, חתך אותו מימינו – בכדי להגיע לנתיב של הפנייה שמאלה לכוון אזור התעשייה נווה נאמן. לדברי גרבוסקי, הדבר גרם לו לבצע בלימת חירום, ליפול מהאופנוע תוך כדי שהנהג ברח מהמקום.

לדבריו, מאז התאונה הוא לא עוצם עין ומחפש אחר הפוגע – נהג הרכב הפרטי, שגרם לפגיעתו ברח. לטענתו גרם לו לעוף מהאופנוע אל הכביש ולהיפגע באופן קשה. כעת הוא מבקש עזרה מעדי ראייה באיתור הנהג הפוגע והוא מתכוון לתבוע את מי שאחראי על העבודות בכביש על נזקי רכוש.

גרבוסקי: "התאונה התרחשה בזמן ששבתי לביתי מהעבודה. נסעתי מכוון כביש 5 לכוון הוד השרון, כשלפתע רכב פרטי בצבע כהה חתך אותי בפראות ופנה שמאלה. ניסיתי לבלום עם האופנוע כדי לא להתנגש בו ועפתי אל הכביש שהיה משובש, לכן היה קשה לי לבלום עם האופנוע. כרגע אני מנסה להשתקם בבית מפגיעתי הקשה ומחפש כל פיסת מידע שתעזור לי לאתר את אותו הנהג שכמעט וגרם למותי. לא דיי בכך שהוא גרם לתאונה, הוא ברח והפקיר אותי מוטל על הכביש. למזלי, אנשים טובים שהיו במקום חסמו את הכביש והזמינו את מד"א שפינו אותי לבית החולים. אם לא הם – הייתי נדרס על הכביש".

מה מצבך כיום?

"החיים שלי נעצרו מאז התאונה. פניתי למשטרה וגם לעיריית הוד השרון לעזרה אבל כל אחד מהגופים מפנה אותי לשני. בקשתי לדעת אם יש שם מצלמות וכל אחד טוען שהאחריות היא לא עליו. אני נמצא כרגע בתהליך של בדיקות רפואיות בתחומי פגיעות הגוף שלי וצריך לעבור סיטי ועוד עשרות בדיקות אחרות. הפכתי מאדם פעיל וספורטיבי לאדם שבקושי מתפקד".

האם אתה מודע לזכויותיך בגין נזקי הגוף שנגרמו לך בתאונת הדרכים?

כן, כמובן. לשמחתי, האופנוע עליו רכבתי היה מבוטח בביטוח חובה מלא בחברת "הפול". פניתי לייצוג משפטי למשרד עו"ד קרן זיסו, העוסק בתביעות נזקי גוף וכשיגיע הזמן, תוגש תביעה משפטית לפיצויים כנגד חברת הביטוח בגין נזקי הגוף שנגרמו לי".

מבירור שערכנו, לטענת עיריית הוד השרון, העבודות בכביש מבוצעות על ידי חברת "נתיבי איילון" והם אלו שאחראיים למתן התגובה. בנוסף נמסר כי טרם התקבלה פנייה בעירייה בנושא.

מחברת נתיבי איילון נמסר כי: "העבודות מבוצעות בתיאום עם משטרת התנועה. בקטע הכביש פרוסים הסדרי סימון ותמרור שעומדים על פי כל ההנחיות והאישורים הנדרשים".

אם הייתם עדים לתאונה מוזמנים ליצור קשר בטל: 052-5318542.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן