מי מצית את הפחים שלנו?

תעלומה: תושבי רחוב הבנים 77-73 בהוד השרון מדווחים הצתת פחי האשפה בבניינים שלהם. לדבריהם מדובר בתופעה שנמשכת כבר יותר מחודש וחצי כשלרשויות אין פתרון בנושא

מי שורף את הפחים ברחוב הבנים?

"מדובר ככל הנראה בפירומן שהחליט למרר את חיינו", אומר גבי אוטן, תושב הוד השרון, שמתגורר ברחוב הבנים 73. לדבריו, הצתות החלו לפני כחודש וחצי ומתרחשות בכל פעם בבניין אחר.

גבי: "אלמוני מגיע באמצע הלילה ובכל פעם מצית את הפחים בבניין אחר. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מתעוררים בבהלה בלילה. הפעם האש התלקחה והתפשטה ורק בנס לא קרה כאן אסון". לדברי גבי ושכנים נוספים מדובר במקרה שחוזר על עצמו. בתחילת השבוע, המקרה אירע שוב והתושבים המבוהלים ברחו מבתיהם באמצע הלילה.

"הפעם האש התלקחה מהר. התעוררנו באמצע הלילה לריח העשן, רצתי החוצה וראיתי את האש מתפשטת. אשתי הרימה את שני ילדינו הקטנים וברחה מהבית. אחד השכנים הביא צינור וביחד התחלנו לכבות את השריפה עד הגעת כוחות ההצלה. מדובר בסכנת נפשות – פחי האשפה צמודים לבלוני גז ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היינו מתעוררים ומתחילים לכבות את השריפה. מכבי האש הגיעו לאחר 20 דקות שזה המון זמן במצב כזה".

מי לדעתכם מצית את הפחים?

אני לא יכול לומר בוודאות. זו תעלומה שאפשר לפתור בעלות אפסית. צריך פשוט לרשת את הרחוב במצלמות ולסייר כאן בלילות. אנחנו גרים בהוד השרון – שנחשבת לעיר יוקרתית. לא ייתכן שנחייה בפחד כשסכנה ממשית מרחפת מעל ראשנו וראשי ילדינו. מדובר בסצנה שלקוחה מסרטים – לא מחיי קהילה בהוד השרון. אנחנו מצפים מהראשיות שידאגו לנו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן