מי גנב את טריילר האופנועים?  

טריילר עם 4 אופנועים ששייכים לבית ספר נהיגה "'קובי", נגנב השבוע מהחנייה של פארק 4 עונות. הבעלים אלי חן: "הגשנו תלונה במשטרה ובקשנו מהמוקד שיפתחו את המצלמות באזור – ללא מענה"

מי גנב את טריילר האופנועים
מי גנב את טריילר האופנועים

מי גנב את טריילר האופנועים? אם לא דיי בכך בכל מה שקורה למדינתנו כיום, תושבי הוד השרון נאלצים להתמודד עם מכת פריצות לבתיהם וגנבות של רכבים מסוגים שונים. הפעם מי שנפגע מכך הוא אלי חן, תושב הוד השרון שמחנה טריילר עם 4אופנועים בכל לילה בחנייה האחורית של פארק 4 עונות. "אני לא מרגיש מוגן בעיר שלי והייתי שמח אם בעירייה יגבירו את הסיורים בעיר".

לדברי חן, הטריילר נגנב בלילה שבין ה-15-16.1. "בתוך הטריילר היו ארבעת האופנועים שמספקים לי מקור פרנסה. אני לא צריך להסביר לאף אחד כמה קשה להתפרנס כיום עם כל מה שקורה במדינה שלנו. לצערי לא ביטחתי את האופנועים בגלל שביטוח מאוד יקר. כרגע אנחנו מבקשים את עזרת העירייה שייפתחו את המצלמות באזור כדי שנגלה מי גנב לנו את הטריילר עם האופנועים. ייקח זמן עד שהמשטרה תפעל בנושא. כמו כן, נשמח אם מישהו שהיה עד לגניבה או שמע על מכירה של טריילר או 4 אופנועים ייצור עמנו קשר בטלפון: 054-4954229.

מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "המשטרה מטפלת בנושא הגניבה. לגבי הסיורים – בעקבות חשד לפיגוע בשלוש זירות ברעננה, מערך הביטחון העירוני בהוד השרון תוגבר וכיתת כוננות הופעלה. אנו עומדים בקשר עם גורמי המשטרה, החירום והביטחון במרחב. אנא גלו ערנות ודווחו למוקד על כל דבר חשוד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן