"מיה" מחליפה מקטעים של צנרת ביוב וצנרת מים בעלות של מעל מיליון שקלים

"מיה", חברת המים של הוד השרון החליפה כ-100 מטרים של קו ביוב בצומת הרחובות שחל והנחל שסבל מתקלות ותחליף בתקופה הקרובה כ-600 מטרים של צנרת מים שסבלה מפיצוצים ברחוב החשמונאים

קרדיט: "מיה", המים של הוד השרון

כחלק מתהליך מתמשך לבחינה ואיתור של כשלים במערכות המים והביוב העירוניות, "מיה", חברת תשתיות המים של הוד השרון, ביצעה פרויקט להחלפת קו ביוב בעיר. צוותי החברה החליפו מקטע של כ-100 מטרים של קו ביוב ישן במפגש הרחובות שחל והנחל, שסבל משקיעת הקו וכתוצאה מכך לעמידה של שפכים שגורמים למטרדי ריח לתושבים ועלול להביא לקריסתו. במקטע זה הונחה צנרת חדשה ומתקדמת בקוטר גדול יותר, במטרה למנוע מצבים של קריסת הקו וזיהום הקרקע.

בנוסף, צפויה החברה להחליף בתקופה הקרובה מקטע צינור מים באורך של 600 מטרים ברחוב החשמונאים וברחוב שלום נגר. בחלק זה קיים צינור מים שסובל מפיצוצים חוזרים ונשנים. עלות שני הפרויקטים, שאינם חלק מתכנית העבודה השנתית של החברה ומבוצעים עקב חשיבותם, מוערכת במעל מיליון שקלים.

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון, חבר מועצת העיר נדב דואני: "'מיה' חותרת לשדרוג מתמיד של תשתיות המים והביוב בהוד השרון ובנוסף, חרטה על דיגלה שמירה על ערכי טבע, קיימות וסביבה. ההחלטה לבצע את שני הפרויקטים הללו תפתור בעיות חוזרות ונשנות שנבעו מהתשתית הישנה, תשפיע לחיוב על איכות החיים של תושבי האזור והעיר ותסייע בשימור הטבע העירוני לנו ולדורות הבאים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן