"מיה" מזמינה תושבים ומבקרים לסיורים בחול המועד פסח באוצרות הטבע העירוניים של הוד השרון – ללא עלות

חברת "מיה" תשתיות המים של הוד השרון מציעה במהלך חול המועד פסח סיורים מודרכים ללא עלות המותאמים לכל המשפחה בערכי הטבע החשובים ביותר בעיר

קרדיט: מיה, המים של הוד השרון

סיור והסבר במכון טיהור השפכים המשמעותי לפרויקט גאולת הירקון, טיול סמוך ל"כליות של הירקון", הליכה על גדות הירקון, תצפית למפל נסתר, טיול בפארק האקולוגי ובאחולח המהווה את אחד הפרויקטים הסביבתיים המרתקים בישראל, פעילות חיפוש אפיקומן לילדים ועוד

הסיורים יתקיימו בימי חוה"מ –שישי עד שלישי 7-11 באפריל. בכל יום ייצא סיור בשעה 9:15 בבוקר מהשער של מכון טיהור השפכים של הוד השרון וכפר סבא וימשיך בשעה 10:15 מהקיוסק בפארק האקולוגי

ההשתתפות ללא עלות ובהרשמה מראש בלבד בלינק >> http://bit.ly/3TGZlUM

קרדיט: מיה, המים של הוד השרון
קרדיט: מיה, המים של הוד השרון

"מיה" חברת המים של הוד השרון, מזמינה את התושבות והתושבים להנות ללא עלות מסיורים מודרכים לכל המשפחה במהלך חול המועד פסח במתקני החברה ובסמוך אליהם, במיקומים הטומנים בחובם ערכי טבע משמעותיים שמהווים את מקורם ואיכותם של מי הירקון. הסיורים המודרכים, הזמינים בהרשמה מראש בלבד ומורכבים ממסלולים קלים ונעימים, יתקיימו במהלך ימי חול המועד פסח, ימים שישי עד שלישי, 7-11 באפריל במתכונת של סיור מודרך של כ-4 שעות בכל יום מהשעה 9:15.
הסיור המודרך כולל ביקור במכון טיהור השפכים המשמש את הוד השרון וכפר סבא, ומהווה חולייה עיקרית בהספקת המים לפרויקט גאולת הירקון. המשתתפים יקבלו הסבר על שלבי טיהור השפכים השונים, הסבר על תחנת הביו-גז, הבלון, הדייג'סטורים וברכות האיזון, שתוצריהם הם מים ברמת טיהור גבוהה המשמשים כמקור עיקרי לנחל הירקון.

בנוסף, ייהנו המשתתפים מטיול רגלי על גדות הירקון. בסמוך לתחנת השאיבה "החרש" שבאזור התעשייה נווה נאמן בהוד השרון, יעבור הסיור על גדת תעלת נחל קנה עד לגשר האירי. משם ייכנסו המשתתפים לשביל ישראל לתצפית על המפל הנסתר. הסיור ימשיך לגשר פרוחייה עם הסברים על החאן, הגשר התורכי וגשר בחרייה, חצייה חווייתית קצרה של נחל הירקון בתוך המים וביקור בפרויקט ייחודי בקנה מידה עולמי ובעל משמעויות סביבתיות אדירות – בריכות ה"אחו לח" הנמצאות בדרום תחומי העיר ומשמשות כ"כליות של הירקון" באמצעות טיהור ביולוגי שהן מעבירות את המים המגיעים ממכון טיהור השפכים.

במסגרת הסיור יבקרו המשתתפים בפארק האוקולוגי הוד השרון. המשתתפים יקיפו את האגם, יקבלו הסבר על הריאה הירוקה הייחודית המהווה פרויקט סביבתי מרתק שמשופע בתכני קיימות וסביבה מהמעניינים בישראל. הילדים יוכלו להנות מפעילות חיפוש אפיקומן עם פרס למוצא.

יו"ר דירקטוריון "מיה", חבר מועצת העיר הוד השרון נדב דואני: "'מיה' מבקשת להעניק לתושבי ותושבות העיר פעילות מהנה, מעניינת ובעלת ערך לכל המשפחה במהלך חופשת הפסח. יש לנו בעיר טבע נפלא ומעניין והתקופה הזו של השנה מציעה את מזג האוויר המושלם להנות ממנו. אני מזמין את התושבות והתושבים להירשם ביחד עם הילדים ולהיחשף לטבע הנפלא ולפרויקטים סביבתיים שנמצאים ממש כאן מתחת לאף, ולהנות מטיול קרוב וקליל".

ההשתתפות בסיורים ללא עלות וזמינה בהרשמה מראש בלבד >> http://bit.ly/3TGZlUM

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן