"מיה" החלה בפרויקט לשירוול קו הביוב הראשי הסמוך לנחל הדר בתקציב של 1.25 מיליון שקלים

בין מטרות שירוול קו הביוב הראשי הסמוך לנחל ועובר ברחובות הסוכנות, הגשר, הכשרות והבנים בהוד השרון, למנוע פגיעה בערכי טבע באזור

קרדיט צילום: פוטו דינו

הפרויקט צפוי להסתיים בסוף חודש נובמבר

"מיה", חברת תשתיות המים של הוד השרון, החלה בפרויקט לשדרוג קו הביוב הראשי סמוך לנחל הדר העובר בתחומי העיר. תקציב הפרויקט עומד על כ-1.25 מיליון שקלים ובמסגרתו הקו המיושן הקיים יעבור תהליך שירוול, המבוסס על טכנולוגית אל-הרס מתקדמת, באמצעותה מתבצע החלפה של הקו הקיים באמצעות שרוול פנימי ללא צורך בחפירה. באמצעות שימוש בשיטה זו, ניתן לצמצם למינימום הפרעה לאורח החיים של תושבי האזור ולמנוע פגיעה בערכי טבע הסמוכים לאזור ובהם הנחל וגדותיו. בין מטרות שירוול קו הביוב במקטע זה, למנוע זרימה של ביוב אל הנחל וזרימה הפוכה של הנחל אל הביוב.

הפרויקט, שצפוי להסתיים בסוף חודש נובמבר 2022, יתקיים באזור שעיקרו לא מיושב וכן ברחובות הסוכנות, הגשר, הכשרות והבנים. בהמשך תפרסם "מיה" עדכונים בנוגע לשינויים בהסדרי תנועה כאשר יהיה בכך צורך.

קרדיט צילום: פוטו דינו

יו"ר "מיה", חברת המים של הוד השרון, חבר מועצת העיר נדב דואני: "לצד שדרוג מתמיד של תשתיות המים והביוב בהוד השרון, 'מיה' חרטה על דיגלה שמירה על ערכי טבע, קיימות וסביבה. הפרויקט מהווה צעד חשוב בשיפור איכות החיים של תושבי האזור והעיר ובשימור הטבע העירוני לנו ולדורות הבאים. אנו מודעים כי ייתכן ויהיו הפרעות לתנועה למשך זמן קצר לטובת ביצוע מיטבי של הפרויקט, ונעשה הכל כדי לצמצם אותן. אני זמין עבור התושבים והעסקים הסמוכים בכל פנייה שעשויה להיות להם עקב אי נוחות זמנית שעלולה להיווצר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן