מחדל בטיחות במועדונית רווחה

מחדל הבטיחות במועדונית, קירות וחוטי חשמל ספוגים במים ושירותים מוצפים בצואה – זה מה שזוכים לו ילדי מועדונית הרווחה ברחוב שמעון הצדיק

מחדל בטיחות במועדונית
מחדל בטיחות במועדונית

מחדל בטיחות במועדונית. "לא ייתכן שיתייחסו לילדינו כסוג ב'. המחדל בצהרון נמשך הרבה זמן ולילידינו נשקפת סכנה ממשית", אומרים הורים לילדים מהמועדונית.

לדברי הורי ילדי מועדונית הרווחה ברחוב שמעון הצדיק בנווה נאמן, מדובר במחדל שנמשך כבר הרבה זמן. ההורים מספרים כי המועדונית נסגרת ונפתחת לסירוגין בהתאם למצבה ושבעירייה מנסים לפתור את הבעיה – ככל הנראה ללא הצלחה. 

אחת האימהות שבתה מגיעה למועדונית בכל יום בצהריים: "מדובר במסגרת שניתנת לנו מהרווחה מטעם עיריית הוד השרון. המועדונית נסגרת ונפתחת בשל מצבה ולנו ההורים לא נותרת ברירה אלא להעדר מהעבודה. אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה והפסד ימי העבודה פוגע בנו. מעבר לכך מדובר בסכנת חיים". 

לדברי ההורים, קיימת נזילה של מים ככל הנראה מהתקרה. קירות הגן ספוגים במים וכך גם השקעים של החשמל. בנוסף, השירותים מוצפים במי צואה ואין צפי לפתרון. 

"פנינו לעירייה והם הביאו מישהו שניסה לסדר את הבעיה אך ללא הצלחה. כרגע אנחנו מקבלים הבטחות ללא כיסוי שהכל יסודר. אחת העובדות עזבה עד שהמחדל יתוקן, היא לא מוכנה לעבוד במועדונית מחשש שאחד הילדים יתחשמל או יפגע. אני חושבת שזה אומר הכל. אם המקרה היה קורה בצהרון במרכז העיר – כולם היו עומדים על הרגליים".

תגובת עיריית הוד השרון תפורסם כשתתקבל

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן