מחב"דים את כולם כולל את צו הפסקת העבודות

עיריית הוד השרון הוציאה צו הפסקת עבודה לקמפוס חב"ד שמוקם ברחוב בארי. חב"ד: "כל מה שאנחנו עושים הוא כדי לקרב לבבות" עיריית הוד השרון: "על פי פרסומים עצמיים של העמותה, התברר כי מתוכננים שימושים שלכאורה אינם תואמים את השימושים המותרים"

קמפוס חב"ד שמוקם ברחוב בארי בהוד השרון ממשיך לעורר מחלוקת. לפני מספר שבועות , אלמונים שלא אהבו את הרעיון – סתמו את חור המנעול של הקמפוס בדבק ובזפת. קומץ של תושבי השכונה – יצאו לרחוב המדובר עם שלטים שקוראים לאנשי חב"ד להעביר את הקומפוס למקום אחר. השבוע, רגע לפני הפתיחה, הוצא למקום צו הפסקת עבודה מטעם עיריית הוד השרון.

רב חב"ד שמשון טל,, מקים מפעל החסד 'מנה חמה' שמזין מאות משפחות וחולים בראיון  ל"הוד השרון ניוז", כדי לפזר את העננה שמרחפת בנושא:

"מדובר בקומץ אנשים שחוששים מהפעילות במקום ללא כל סיבה. המקום יכיל את ילדי המעון שכיום נמצאים אצלנו במבנה ברחוב הבנים ובנוסף ישמש כקמפוס לכ-20 נערים בני 14. מעולם לא נתקלנו בהתנגדות כזו. כל מה שאנחנו רוצים הוא לפזר אחדות ואהבה בעיר", אומר שמשון טל רב חב"ד, עקב צו הפסקת העבודה שהוציאה עיריית הוד השרון, פתחנו בקמפיין גיוס המונים כדי שנוכל להמשיך בעבודתנו. כולנו יהודים וכל תרומה היא אמירת לא לפילוג ולקיטוב בעם".


מהי סיבת התנגדות התושבים לדעתך ולמה הוצא הצו להפסקת העבודה?

"צו הפסקת העבודה ניתן במעמד אחד. ביום שני יתקיים דיון בבית משפט ושם נדון בפרטים. כרגע אני רוצה להעביר מסר לתושבי העיר – אנחנו נמצאים כאן 30 שנה. אף פעם לא ניסינו לכפות את הדת על אף אחד. אנחנו כאן כדי להפיץ אהבה ולספק עזרה לכל דורש. ישנן שמועות שאין להן כל בסיס למציאות שהולך לקום כאן קומפוס ארצי. מדובר במקום קטן שלא יפריע לאיש".


מעיריית הוד השרון נמסר: "על פי פרסומים עצמיים של העמותה ששכרה את מתחם בארי, התברר כי מתוכננים שימושים שלכאורה אינם תואמים את השימושים המותרים. ניסיונותיה של העירייה לברר באמצעים המקובלים מה התוכניות והאם הפרסומים נכונים, נתקלו בהתנגדות שחייבה למעשה את הפניה לבית המשפט. בית המשפט קיבל את טענתנו שיש די ראיות להתהוות של שימוש אסור שלא על פי היתר ואישר את הוצאת צו מניעת פעולות ההכנה לשימוש במקום לצרכים שנוגדים את ייעודו המותר וזאת עד לדיון בשבוע  הבא.כל ניסיון להלך אימים, להסית, להפיץ אינפורמציה שקרית – ייענה באמת אחת פשוטה. יש חוק וכולם כפופים לו.

כתבות קשורות

3 תגובות

  1. מיכאל הגב

    תודה רבה לעירייה על הפעילות הנמרצת לשמירת החוק במקום.
    כל מי שמכיר את השכונה יודע – מכבדים את כולם, אבל אין מקום לקמפוס חסידי שלא משרת את תושבי השכונה ולא תואם את התשתיות במקום. עצם זה שנעשה נסיון להסתיר את הכוונה להקים קמפוס חרידים בלב השכונה מצביע שהחסידים לא פעלו בתום לב

  2. אורלי הגב

    כל הכבוד לכם שיהיה לכם בהצלחה ישר כח לכם
    השם יזכה אותכם להצלחה גדולה וקידוש השם אמן

  3. א הגב

    הכל שקרים שנאמרים בנועם! אתם פרסמתם באתר של חב"ד שאתם הולכים לפתוח ישיבה של 100 תלמידים! שקרנים בחסות הדת! זה שאתה מדבר בנועם לא הופך אותך לפחות מיסיונר!!!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן