מזעזע: ילדים בני 7 מהוד השרון התעללו בתוכי עד מוות

נורת אזהרה גדולה למערכת החינוך בהוד השרון נדלקה בסוף השבוע כששלושה ילדים תפסו תוכי והתעללו בו עד שנפח את נשמתו. עד ראיה: "ילדים שמתנהגים ככה לחיות חסרות ישע מסוגלים לפגוע ככה גם בבני אדם"

"משהו רע קורה למערכת החינוך בהוד השרון. עם כל הכבוד לציונים – המורים צריכים ללמד את הילדים לגלות חמלה לבעלי חיים וליצורים חלשים מהם", כך אומר עד ראיה להתעללות חסרת סיבה בתוכי שנקלע לידיהם של שלושה ילדים בני 7 עד 12 שהסתיימה במותה של הציפור הירוקה.

המקרה המזעזע התרחש בשבת אחר הצהריים ברחוב בן גמלא, סמוך לקופת החולים ולבית הספר ממלכתי א' לשעבר. שלושת הילדים נצפו עומדים מעל התוכי עם מוט ברזל ארוך, לוחצים על בטנו והורגים אותו. "התוכי השמיע קולות כשלחצו לו על הבטן", אמר אחד הילדים.

שיר, תושבת העיר, הייתה עדה למחזה הקשה: "ראיתי את הילדים מתגודדים עם מוט ברזל ומביטים לעבר רגליהם. כשניגשתי אליהם ראיתי תוכי מונח על הרצפה ללא חיים. אחד הילדים פלט מייד 'זה לא אני – זה הם'. הילדים ניסו להסוות את העובדה שהרגו את התוכי".

לדבריה, "הזדעזעתי מהמעשה שלהם והסברתי להם שאסור לפגוע בבעלי חיים. הם לא התייחסו לדבריי. מזעזע בעיניי שילדים מסוגלים להתנהגות כזו. הגיע הזמן שהורים ישימו לב למה שילדיהם עושים ברחובות".

עד ראיה למקרה ציין כי היום לפני 25 שנה נרצח אסף שטיירמן בכפר סבא בלי שום סיבה: "חשבנו אחרי הרצח המזעזע של אסף שטיירמן שלמדנו את הלקח, אבל מסתבר שזרעים של פורענות ממשיכים לגדול בחצר האחורית שלנו. ילדים שמתנהגים ככה לחיות חסרות ישע מסוגלים לפגוע ככה גם בבני אדם".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן