מזור לדרור

דרור מזור, תושב הוד השרון, זקוק בדחיפות לתרומת כליה. הוא פונה לעזרת הציבור במציאת תורם מתאים או לגיוס תרומות כדי לעבור את הניתוח בחו"ל

דרור מזור מחכה לכליה להצלת חייו

"פסח הוא תקופה של יציאה מעבדות לחרות" אומר דרור, שכל רצונו הוא לצאת לחופשי מכאביו. "להוד השרון ניוז" הוא מספר על התלאות שעבר מנערותו ועד הלום. על הכאבים שמנקרים בגופו, הניתוחים הרבים ועל רצונו להמשיך ולחיות כדי לראות את ילדיו גדלים, מתחתנים ואם יתמזל מזלו – להספיק לראות את נכדיו.

דרור רון לין מזור(46) מהוד השרון, עבר תאונת דרכים קשה בגיל 17 – מלגזה ששוקלת 4.5 טון התהפכה עליו והוא ניצל בדרך נס. לדבריו, מאז אותה תאונה מחרידה הוא לא שב לאיתנו והוא חווה 7 פעמים מוות קליני, כלייתו האחת נכרתה, כיס המרה ובנוסף קיבעו במספר חלקי גופו פלטינות.

 

 

דרור: "מאז אותה התאונה אני סובל מפגיעות פנימיות רבות – בכבד, בטחול, בצלעות, בסרעפת בכליה השנייה ועוד. כנער לוחם, לא וויתרתי ולמרות הקשיים הפיזיים והאשפוזים הרבים, נכנסתי ללימודי הנדסאי אדריכלות במכללה למנהל בעודי בגיל 19 לאחר שיקום ארוך מהתאונה בהר הצופים.

בדיוק לקראת סיום הלימודים והגשת הפרויקט הסופי, בעודי מתכנן ביה"ס לאדריכלות בהר איתן, התנפחה לי הבטן, בבית החולים טענו שיש לי חסימה בווריד הראשי של הכבד ולא יודעים איך לפתוח את החסימה. התבשרתי שיש לי חודש לחיות. אחרי מאמצים רבים הצלחתי למצוא פתרון באמצעות התרופה שהצילה את חיי – "נגרילין". מיותר לציין שהתרופה לא מנעה בעיות אחרות כמו אירועים מוחיים כשהבולטת מבין כולם היא אי תפקודה של הכליה שנותרה לי".  

דרור שנמצא כעת במאבק על חיו מבקש את עזרת הציבור במציאת תורם עם סוג דם O-, אדם בריא, שיוכל להציל את חיו. "קשה מאוד למצוא תורם בארץ לכן התחלתי לגייס כספים כדי לעבור את הניתוח בחו"ל. אחיותיי ארגנו עבורי ערב התרמה שנערך השבוע. השתתפו בו הרבה אומנים אך הצלחנו לגייס רק כ- 30,000 שקל. כרגע מכל התרומות הצלחתי לאסוף רק 100,000 שקל. כדי לעבור את ההשתלה בחו"ל, אני צריך לגייס עוד 800,00 שקל".

מה נותן לך את הכוח להמשיך ולהתמודד עם מצבך?

"אני גרוש פעם שנייה. כשהתחתנתי זה היה רק בשביל להביא ילדים. בשל מצבי, תמיד הרגשתי שאני סג ב' . מצבי הרפואי גרם לי לחוסר ביטחון ולא האמנתי שמישהי באמת תרצה להיות איתי. הדבר הכי טוב שיצא לי מכך הוא שני בניי שלאחרונה התגייסו ליחידות קרביות. לפני מספר שנים מצאתי את עצמי ללא בית, רכב, חשבון בנק, והתחלתי הכל מאפס עם נכות של 99% לצמיתות.

למרות הקשיים גייסתי קצת כסף ופתחתי מסעדה של סושי ומוקפץ, ניהלתי ועבדתי במכירות. הקמתי את חברת מזור לעסקים בשנת 2010 לשירותי ייעוץ עסקי, מכירתי, שיווקי ואף הקמתי מערך הרצאות על מצבי כדי לתת כוח לאחרים. כיום אני גר עם בת הזוג שלי אותה הכרתי לפני 3 שנים. היא הסלע האיתן שלי, היא זו שנותנת לי את הכוח להמשיך ומכילה אותי בכל מצב. לצערי גופי כבר לא עומד במעמסה – אני עובר טיפולי דיאליזה 3 פעמים בשבוע. בקושי הולך, מקיא כל הזמן וקשה לי לתאר במילים את הסבל שאני עובר. רק השתלה תשיב לי את הכוח לחזור לעצמי או לפחות לחיות חיים ראויים יותר. אני פונה לאנשים בבקשה שיעזרו לי לפני שיהיה מאוחר יותר. אם מצבי ימשיך להידרדר לא אוכל לעבור את ההשתלה".

מעוניינים לתרום כליה? תוכלו לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו באתר.

קישור לתרומות ישירות

לבדיקות לתרומת כליה 050-2561231 דרור לין מזור אפשרי גם דרך מתנת חיים.

להפקדה של תרומות ישירות לחשבון: בנק 10 סניף 601 חשבון 49853149

לתרומות בביט: 050-2561231 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן