מועצת העיר ה-13 של הוד השרון יצאה לדרך

בהשתתפות חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, בני משפחה נרגשים ותושבי העיר הצהירה מועצת העיר ה13 של הוד השרון אמונים. ראש העיר אמיר כוכבי: "נזכור שהכיסא לא מגביה אותנו אלא נותן לנו אחריות גדולה יותר. נדע לתת לציבור את מה ששלו בלי לפגוע באחר"

מועצת העיר ה13 בהוד השרון
מועצת העיר ה13 בהוד השרון

חברות וחברי מועצת העיר ה-13 של עיריית הוד השרון, נשבעו אמונים בטקס חגיגי בבית מקומי לתרבות.

חברות וחברי המועצה:
סיעת "קצב יש עתיד":
ראש העירייה אמיר כוכבי, יעל עבוד ברזילי, רלי גבע, רן יקיר, יהל בן-נר, מוטי ליטר.
סיעת "רק הוד השרון":
נדב דואני, ורדית ארדי גת.
סיעת "תנופה":
ערן פרלמן, ד"ר אלון גלבוע.סיעת "חוזה חדש":
יואב יחיעם, דורין פייגנבאום.
סיעת "כחול לבן הוד השרון":
מעיין דלל מזרחי.
סיעת "כנרת אלישע כהן":
עו"ד כנרת אלישע כהן.
סיעת "מאוחדים":
ארנון אברמוב.
סיעת "יש על מי לסמוך":
חיים שאבי.
סיעת "הוד השרון שלנו":
דוד ביטון.

 

אביבה גוטרמן פרידה נרגשת
אביבה גוטרמן פרידה נרגשת

כמו כן, נערך טקס פרידה מחברות וחברי מועצת העיר היוצאת שלא ממשיכים בתפקידם:
אביבה גוטרמן, מאיר חלוואני, רינה שבתאי, יגאל שמעון, עדי פרילינג אנקורי, משה חנוכה, עדי ברמוחה ורפי בן מרדכי.

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: ״בכאב והתרגשות פתחנו הערב את המושב ה- 13 של מועצת העיר הוד השרון לחמש השנים הבאות. כאב על שום הנסיבות שהביאו לדחיית המעמד הזה, שבסדר עניינים תקין היה מתקיים כבר בנובמבר. כאב על הנפגעות והנפגעים הרבים מהשבת של השבעה באוקטובר. כאב על העובדה שחצי שנה לאחר מכן, 134 אחיות ואחים עדיין בשבי חמאס. נזכור ונזכיר אותן ואותם גם הערב, בקריאה משותפת להחזרתם המלאה.

בערב זה ובציפייה אל העתיד נפעל לחזק את אחריותנו כמשרתות ומשרתי ציבור, ושנוכל במעשינו ובתרבות השיח שלנו, להיות אור למערכות הציבוריות באשר הן, לחזק את אמון הציבור ולקחת חלק פעיל בתיקון החברתי העצום הדרוש כאן. ‎הערב אנחנו גם בהתרגשות. בהתרגשות על הפרידה מחברותנו וחברינו שלא ימשיכו מהמושב ה -12
אל המושב הקרוב, חברות וחברים שנתנו מזמנם, מרצם וניסיונם, לאורך שנים, כדי לסייע לנו לקדם את העיר למקומות הנכונים והטובים.‎
נשמח הערב על הצטרפותן והצטרפותם של שמונה חברות וחברי מועצה חדשים שילמדו את שכל הממשיכות והממשיכים שגם לקראתן ולקראתם אנחנו מתרגשים כבר ידעו להגיד: "אין משרה חשובה כמשרתו של משרת הציבור" כאמרתו של שר החינוך אהרון ידלין.
הציבור בחר בנו כדי לקדם תפיסות וערכים, שבסופו של יום ‎ומהיכרות את הציבור ואת העמדות האישיות סביב השולחן, יכולים להשתלב. אני מקווה שגם במועצת העיר החדשה, בדירקטוריון העירוני החשוב הזה, נדע לזכור שדרך ארץ קדמה לתורה.
נזכור שהכיסא לא מגביה אותנו אלא נותן לנו אחריות גדולה יותר. נדע לתת לציבור את מה ששלו בלי לפגוע באחר, בשוויון וללא משוא פנים.
אני מקווה כי נדע לשמור על שיח מכבד ולהיות ראויות וראויים לציבור ששלח אותנו לכאן".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן